Ik wil graag mee waken...als dat mag, zeker in de weekenden heb ik tot laat tijd...
lauraax
Geplaatst: 07-04-14 21:32
Komt heel snel weer uit het mee lees hoekje!
Als je kijkers nodig hebt, ik bied me aan. Wie wil er nu niet de hele dag naar knappe keet kijken? Fijn dat alles nu goed lijkt te gaan en dat ze er goed en gezond uit ziet
Wynn heeft het er maar druk mee, nou.. Ik denk eigenlijk niet dat die dat heel erg vindt :p Tenminste zullen weinig mannen zijn die dat erg vinden
En vindt opnieuw een goede steen, tot de volgende keer!
Afgelopen 2 jaar ook meegekeken, dit jaar ben ik een actieve volger, hoop dus dat ik ook weer mag mee kijken
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-14 20:30
Jaja jullie mogen meekijken en waken...als ik zover ben dat extra cam op haar gericht staat,..gaat het weer als voorgaande jaren,mail sturen etc....
Maar keet gaat tot nu toe ineens harder dan voorgaande jaren,uier is echt al aan het vullen,heb manlief net laten voelen,is geen alarmfase ofzo,maar normaal doet ze dit net vantevoren en zeker niet voor de 300 dagen,het gaat toch anders dan voorgaande jaren...help....
niet alleen op dat slurfie broeden keet, want zo vergeet je het afschilderen van het hoofd en dan krijgen we een hele mooi zwarte hengst met een onafgeschilderde melkmuil. Dus eerst inkleuren en dat slurfie
Rene denkt nog steeds een merrieveulen en ik zie al een olifant staan die zegt waaat moet jij met dat dingetje eten
Maar ik hoop volgend jaar zeker weer een trio topic hoor,..Princess gaat eerdaags daten met SKS Em Pacs Selu van Valerie en door ons gefokt...100% bleekscheet,niet mijn favoriet,maar ik hoop op beide bewegingen van de ouders,dan wordt het veelbelovend bleekscheetje