Nou pret maakt het wel erg spannend hoor! Langste dracht ligt ergens rond de 400 dagen, ik zou dan echt gillend gek worden hoor! Zou met 5/6 dagen er al helemaal gek van geworden zijn Succes, hopen en wachten dan maar he...!
Ken je dat liedje "how low can you go?"... Jeetje wat krijgt die een buik..
Fotsy
Geplaatst: 03-04-14 21:28
Zal niet lang meer duren merrie die vroeg zijn op het seizoen, dragen vaak langer dan merries die laat zijn op het seizoen.
Ayasha
Blogger
Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-14 21:28
Sani schreef:
Ken je dat liedje "how low can you go?"... Jeetje wat krijgt die een buik..
Nou over een centimeter of 10 zit ie tot aan haar sprong. mama in spe werkt momenteel 4kg merriebrok naar binnen per dag (verdeeld over 2 beurten) en onbeperkt hooi... En nog zie je haar ribben... Zou zo maar eens een flinke kunnen zijn die daar uit gaat komen..
Ah ik ben zo benieuwd! Hoe lang denk je zelf nog dat het duurt? Aangezien ze al een paar keer de schijn heeft opgehouden xD
Ayasha
Blogger
Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-14 21:34
Pff ik heb geen idé meer.. Echt niet.. Ze was wel weer liever vandaag. Kwam weer knuffelen ipv me chagrijnig aan te kijken zo snel ik in de buurt kwam. Was net bij mijn nonkel en er was een neef daar, die vroegen al allebei of mijn ezel er al was.
Mi_Esperanza
Geplaatst: 03-04-14 21:35
Haha, vervelend lijkt me, dat je er geen touw aan vast kan knopen. Houd je haar nu extra in de gaten? Ik vind het wel een mooi stel, Ismir en Pretty, dus het kan niet anders dan een knap veulen worden. Raar idee dat hij inprincipe voldragen is maar we m nog niet mogen/kunnen zienn
hahahaha Ezel, zo grappig altijd. hoe niet-paardenmensen denken dat je dat vervelend vind hahaa. Geweldig. Ezel xD
Ayasha
Blogger
Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-14 21:38
Ze zal 'm aan het afwerken zijn. Ik ga twee keer per dag naar daar, waarvan 1x een paar uur aan een stuk is. Zou ik op die paar uren merken dat ze onrustig is of "anders" is dan blijf ik langer. Anders ga ik gewoon een paar uur later (na het eten) kijken. Moest ze 's avonds echt onrustig zijn kan ik thuis mijn medicatie gaan halen en wat slaapspul en blijf ik de nacht daar. Maar tot nog toe heeft ze me geen reden gegeven.
We noemen 'm allemaal ezel nu hoor, die nonkel is ook komen helpen met de weide in orde te maken (wat we, omdat madam ineens ging liggen en weeën had, met grote spoed gedaan hebben en nu rekt ze ineens... Een vriend die kwam helpen was gisteren hier en die zei gisteren ook al "is ie er nog niet?" waarop ik "nope, helaas.." en hij "die trut dacht, ik zal me eens neer leggen, eens zien hoe snel die weide klaar is!"