Ik laat me niet voor de gek houden want pepper kegelt niet altijd en de melk kan ook heel snel ineens wit worden.Mevrouw staat enorm te bunkeren met het hooi,terwijl dat er juist met lange tanden in ging de laatste dagen.
Officieel 1 dag overtijd...Ik vind haar wel wat rustelozer en ze ademt iets zwaarder dan normaal maar nog niet dat ik denk dat ze nu gaat liggen en bevallen.
Ik had hetzelfde verwacht haha.Het is hier zonnig en vanmiddag 19 graden dus ze gaat lekker naar buiten vandaag de hele dag.
oooh ze houdt het wel spannend zeg, ik had echt verwacht dat er nu wel een veulen zou zijn! Zonnetje gaat vast helpen!
Rocamor schreef:Zonnig? het regent hierHet eerste wat ik dacht. Hier ook regen en grijs. Zo jammer... hopelijk kan het zonnetje bij jullie dan wel wat betekenen!
Nee hier echt zon,inmiddels ook wat bewolkt maar koud is het niet.Ze staat al lekker de hele ochtend in de paddock en had net toch weer een beetje hars.Britt en ellie mogen absoluut niet in haar buurt komen zo chagrijnig is ze.Zal zo nog eens ph gaan meten