Wat een vreselijk nieuws Sanex… alles waar je bang voor was en er nooit aan had willen beginnen komt dan plots uit… Wat een verdriet, ik snap dat het aan je zoon vertellen nog het moeilijkste van allemaal gaat zijn. Zijn kruimeltje… Zo onwerkelijk dat ze er niet meer is.
Vreselijk wat een gruwelijke nacht moet je gehad hebben. Wat zal het een gemis zijn. Hopelijk kunnen jullie dit een plekje gaan geven. Heel erg veel sterkte voor jullie allemaal.
Ik ben een stille meelezer, opende iedere morgen eerst jouw topic. Wat een verschrikkelijke afloop, heel veel sterkte
MissBmx
Geplaatst: 15-05-22 08:20
Wat verschrikkelijk, heel erg veel sterkte
Oudje
Geplaatst: 15-05-22 08:21
Jeetje... wat een ontzettend verdrietig nieuws. Ik heb genoten van je topic en had je een heel mooier en vrolijkere afloop gegund.
Sterkte met jullie verlies
Absolem
Geplaatst: 15-05-22 08:23
Oh nee... Ik ben net wakker en zocht als eerste dit topic om te kijken of er een kleine spruit was. En dan lees ik dit verwoestende nieuws... jij en de familie heeel veel sterkte gewenst.
Vreselijk! Had het zo anders voor jullie gehoopt. Heel veel sterkte!
Marigold
Geplaatst: 15-05-22 08:28
Wat een vreselijke update.
Heel veel sterkte voor jullie, wat een verdriet!
kascar
Geplaatst: 15-05-22 08:29
Ook een stille meelezer hier, ik volgde jullie topic elke dag en genoot van alle updates, het is alsof ik kruimeltje persoonlijk kende, zo mooi kon jij er over schrijven, en zoveel liefde straalde er vanuit. Wat intens verdrietig om nu te lezen dat het mis is gegaan, ik wens jullie enorm veel sterkte om dit verlies te verwerken, kruimeltje zal ik niet snel vergeten.