Dit was het wachten denk ik meer dan waard, ze heeft er weer een pareltje van gemaakt! Knap veulen! Benieuwd naar de uiteindelijke kleur. Als Pret echt naar me geluisterd heeft, straal ik volgend jaar die merrie voor je in
Gefeliciteerd! Prachtig veulen zo te zien. Ben heel benieuwd hoe die gaat uitvouwen. Veel foto updates plaatsen hoor !
Gefeliciteerd, dat lijkt een prachtig gebouwd veulen.En wat fijn dat ze een schappelijk tijdstip hebben uitgekozen
Wij wonen een half uurtje van stal af. Met dit soort situaties enorm balen. Maar welzijn van de pony’s gaat voor dus ze blijven daar staan.Het tijdstip was inderdaad heel schappelijk van Pret, echt fijn. Ik vrees helaas geen valk Saaams
Wat een geweldig knap veulen! Nu vind ik het helemaal jammer dat het niet gelukt is die van mij drachtig te krijgen vorig jaar. Geniet er van! Ik geniet mee met de foto's
nathalie25 schreef:Aaahhh het is echt een vos hengst!! Omg Anouk ik ben verliefd...waarneer is de kraamvistie welkom??Laat maar weten wanneer je wilt komen kijken. Liv inderdaad erg balen dit jaar nog proberen?Hij is echt heel knap en leuk.
Wat een parmantig beestje En tof ook die kol die een heel subtiel lijntje naar beneden lekt3% kans op een vos, hoe krijgt ze het voor elkaar
Ik heb t al zo vaak gezegd: jij moet paarden gaan fokken.Wat heb je weer een onwijs knap ding bedacht!