Ik had nog geen gokje gemaakt: 20 maart: zwart merrietje met 1 wit voetje achter
Icecrystal
Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-21 23:16
Ja ze kan nog aardig sjouwen hoor Flori
Yesssss de camera is online . Voor alle mensen die volgen en een linkje willen, graag even pb. Dan stuur ik de gegevens en het wachtwoord
Je staat erbij Mer! :
Jessietje - Hengst - Zwart- 18 maart AppleSter - merrie - zwart- 19 maart Mer1980- merrie- zwart met een wit voetje achter- 20 maart Domino_2006- hengst- zwart- 21 maart Icecrystal- hengst- zwart met een kolletje- 22 maart BelgenGek- merrie- zwart met bles- 22 maart Tyrzavm- hengst- bruin- 23 maart Balou_lover- merrie- zwart met mini kol- 24 maart __Sannne - Hengst - Zwart met bles - 24 maart Amanda09- hengst- zwart- 25 maart Fleur_G - hengst - zwart ( mini Rox) - 26 maart Shirjolyne- merrie- zwart- 27 maart Deracine - hengst - bruin- 28 maart Fyjuul- merrie- donkerbruin met kolletje, sneb en wit sokje- 28 maart Quir- hengst- vos- 28 maart _Mars- merrie- bruin- 29 maart Muga- merrie- zwart met kolletje- 30 maart Janinevv- merrie - donkerbruin met witte kol- 30 maart Eline_S_S - hengst- bruin- 1 april Myponyhoward- merrie- donkerbruin- 1 april DemiSisa - Merrie - Bruin - 2 april Felien_Kyra - merrie - donkerbruin met een kolletje- 3 april Joey2010 - merrie - mooie donker bruin- 3 April KuilderR - merrie - bruin 4X wit met klein kolletje- 4 april
Wat genieten die cam, wat een lading kleine beestjes in dr stal, ik hoop vogeltjes haha. Als het muisjes zijn, zou ik als paard in de tralies hangen haha.
Wat gaaf zeg Moun onder het zadel die heeft dat maar mooi snel opgepakt
Icecrystal
Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-21 19:42
Muga; Enn rustig veulen is wat mij betreft helemaal prima . Graag het rustige karakter van Yinthe en het kleurtje van papa.
Selente; Heerlijk he? Het strand is hier ongeveer een kwartiertje vandaan. Ik baalde er eerst van dat Yinthe het verworpen had maar je hebt helemaal gelijk. Ze wisselen elkaar mooi af zo. Hopelijk kunnen de veulentjes nog wel een beetje spelen samen en is het leeftijdsverschil niet te groot.
Muga; Wat voor beestjes zag jij?? We hebben heel veel vogeltjes maar ook ratten. Echt te ranzig .
Mer1980; Hij doet het echt heel goed gelukkig. Nog ongeveer 2 weken en dan gaat hij te koop. Ook wel weer heel gek .