Maar zodra ik haar zag wist ik wat het moest worden. 
De "werknaam" is voor het moment Yoyeux Coeur.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar zodra ik haar zag wist ik wat het moest worden. 

We lachen hier nog vaak met voorvallen met Rêve als veulen.
als ze gewoon op gestaan was ipv geschokkeerd te blijven liggen was haar hoefje gewoon vrij gekomen want ze zat bij nadere inspectie niet vast. 

Maar ze raakte gewoon nooit in paniek. Als ze in problemen kwam dan hinnikte ze en dan wachtte ze rustig tot je haar ging helpen.
En dat is denk ik haar redding ook gewoon geweest.
Je schrijft het ook zo heerlijk dat ik het in beeld voor me kan zien
Ze lijkt al bij al weinig last te hebben van haar dracht. Ze is erg rustig voor haar doen, zoekt veel aandacht bij mij. Verder hoeft ze momenteel natuurlijk niet veel meer te doen behalve eten, mooi zijn en zich gedragen. 
Sam heeft zelfs een nieuw foto topic gehad. 
Sam heeft best een luxe leven voor een dressuur paard al zeg ik het zelf.
Ik vind het wel mooi, donkere Rêve! culaccino schreef:Haha, typische blik van Sam zo, heIk vind het wel mooi, donkere Rêve!

Rocamor schreef:Djiez mijn merrie is voller dan Rêve...
Bevalt die BoT deken? Merk je verschil?
hij heeft ook een maasdeken voor op de camion (hele fijne transportdeken is dat.) en een uitrijdeken. Sam en Rêve hebben ongeveer dezelfde maat (Rêve iets groter maar het kan net.) dus ze kunnen ze beide gebruiken. Vooral Sam reageert er echt merkbaar op. Veel sneller ontspannen en veel zachtere rugspieren. Sam is van zichzelf altijd vrij gespannen waardoor zijn rugspieren vaak gevoelig worden als hij een tijd niet gereden wordt. Met het deken wordt dat beter.
eergisteren heb ik ook weer een dik half uur bij hem in de stal gezeten omdat het erg waaide en hij stond over zijn hele lijf te trillen van de stress.
)
(echt zo’n tussenmaat.) en BoT zit hem al elke keer perfect. 
als het voor mijn spieren werkt dan voor de zijne wellicht ook. We hebben beide een spannings-probleem.

Zette ik een stap achteruit. En elke keer opnieuw is het hetzelfde riedeltje:
. Heb 11 jaar geleden een hengstveulen van Ismir gefokt en het lijkt me heel leuk om te kijken hoe de generaties zich verder ontwikkelen.
. Ben zelf ook fan van de Du Bois hengsten, mmmm, en dan vooral van Don Cremello
Inmiddels zitten we op 298 dagen. Nog 22 dagen tot ze "safe" is. Manlief en ik beginnen wel al veranderingen te zien in haar lijf.Ter hoogte van haar kont wordt het stilaan minder strak. Nog niet "gaat bevallen" slap maar wel slapper dan normaal.
Cas oogde ook iets "bloederiger" en Rêve kan wel wat verfijning hebben.
Breder dan Rêve moet het voor mijn heupen echt niet worden.
Wat best jammer is want ik vind brede barokke paarden echt prachtig en reed ze vroeger graag. Maar nu is dat echt een crime voor mijn heupen.

Rêve was toen ze een week was ook al echt een klein paardje ipv een veulen. Dus we zagen snel dat ze niet smal zou worden.