Dat zou niet moeten kunnen. De scans klopte precies met de aantal dagen. Als ze drachtig was geweest had ik ook nooit door de baarmoedermond kunnen komen met insimineren
marley93 schreef:
Pff, ik zou hier echt moedeloos van worden...
Dat ben ik ondertussen ook echt wel. Stiekem hoop gekregen omdat het veulen er nog steeds inzit. En nu dit weer
En iedere dag is er 1! Ooohw wat zal jij t ook zwaar hebben... ze maakt t je niet makkelijk... En arme Sammie is t zo zat...
astrea
Geplaatst: 19-03-21 11:53
Lees al heel lang mee, wordt dus tijd dat onder me meelees steen vandaan te komen. Ben echt helemaal fan van Sammie . Hopelijk blijft de kleine bij Wild Thing nog even binnen zitten tot ze helemaal veilig is. Wat een super spannende tijd dit.
Ga nog even een gokje doen.
Sammie 31 Maart zwart hengst Wild Thing 28 April vos merrie. ( We blijven toch uitgaan van het goede dat ze netjes de uitgerekende datum haalt)
Dat uier van Sammie ziet er al veelbelovend uit en ze heeft een mooie puntbuik Ik vind het uier van Wild inderdaad een beetje terug gelopen. Even volhouden!
AM_Horses
Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-21 17:05
Uier van Wild Thing is niet meer geworden
Van Sammie daar in tegen wel Kleine harsjes, na weghalen komt er snel een drupje terug. Het is nog wel doorzicht maar plakt al wel wat.
Buik van Sammie lijkt nu ook minder dik als in de vorige post