Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Fennee schreef:Jeetje wat een k*tstreek van je stal.. Gelukkig kon je snel terecht bij de nieuwe stal. Bij welke hengst is ze geweest? En inderdaad: blijven ze P1 en P2 of heb je de vervangende namen al gekozen?
En gefeliciteerd uiteraard!
 Onwijs goed gevoel bij de hengstenhouder én de hengst, dus dikke aanrader!

En ach, de E maat wordt ook steeds populairder dus is ook helemaal prima!                                                         

Fennee schreef:Volgens Marjolein was dit de beste keuze als ik voor de D-maat wilde gaan. En een kleine E vind ik zelf ook niet heel erg, als het maar geen grote E wordtEn ach, de E maat wordt ook steeds populairder dus is ook helemaal prima!
                                                         absque_dubio schreef:Snorlex schreef:Ik wil (ooit) wanneer ik weer een eigen paard aanschaf (of nouja pony dus) qua maat in ieder geval een grote D, maar tegen een E-maat heb ik ook geen bezwaar.
Rond de 1.50 is helemaal top
Kom tzt maar shoppen bij mij, heb vast wel wat voor je.