Al heel de nacht aan het kijken omdat haar buik wat samen trok en ze er chagrijnig bijstond. Maar nu is ze haar stro aan het opeten.. Ze heeft hooi, maar dat laat ze liggen
Even een snelle update tussendoor, nog geen veulen, ph is nog gedaald
Nu snel vertrekken naar onze afspraak... Zodat ik hopelijk rond 15u terug kan zijn
Haar kling was minder uitgerokken dan vorige week, ook nog niet echt melk ondanks de lage ph. Dus ik denk /hoop dat het pas voor komende nacht is.
FelineNanet
Geplaatst: 15-05-20 11:23
Annet73 schreef:
Dit topic begint een verslaving te worden Zodra ik opsta kijk ik of er nieuws is om vervolgens minstens 1x/uur te komen checken
Even stille meelezer hier, dit dus Ik hoop echt dat er geen veulen staat voor 15u voor je TS, zoveel lopen waken en dan zul je zien dat ze gaan werpen op het moment dat je er echt niet kon zijn. Merrie's Aan de andere kant hoop ik ook wel dat het er snel uit komt, want manman wat is ze rond
Oh zo ziet dat er dus uit, die slappe banden!!! Echt drilpudding.
Men zegt dat je dan ook de staartwortel omhoog kan doen en op de kont kan leggen. Lukt dat bij jouw merrie ook?
xYaartje
Geplaatst: 15-05-20 22:26
Wow, die zijn goed slap! Dan zou je toch zeggen voor deze nacht inderdaad, maar ze heeft het veulen in ieder geval binnen gehouden terwijl je weg was. Nu mag het eruit .
Ze is weer rustig nu. Banden nog slap, nog geen witte melk maar ook niet meer doorzichtig, ph blijft 5,5. Kling vind ik nog niet 'klaar' maar ook dat kan op enkele uurtjes veranderen.
Ik hoop vanacht, maar durf er niet op wedden . Als het vanacht niet is dan denk ik wel dat het ten laatste de nacht erna komt