Jo doet aan veulen terug drukken (ze schuurt overigens normaliter niet en staat nu steeds als een bezeten m'n tussenwand eruit te douwen)
Jeetje dit is echt een veulen die zo lang 'onderweg' is aangezien we al vanaf december dachten dat het kon komen
Rosebud schreef:Die spenen Jaaa mega spenen heeft ze nog niet eerder zo meegemaakt en heb toch al heel wat veulens gefokt haha. Dit was ze eind vd middag buiten. Niet blij.
Voor wie het leuk vind. Normaliter ga ik altijd live op facebook.Ik zal het openbaar doen dan kunnen jullie daar meekijken. Mijn fb is Chantal Borst-Platel
Ik hoop voor jou dat ze haar veulen vandaag nog uitpoept. Voordat je weer een gebroken nacht hebt.Kun je ook meekijken als je green fb hebt?
Rocamor schreef:Ik hoop voor jou dat ze haar veulen vandaag nog uitpoept. Voordat je weer een gebroken nacht hebt.Kun je ook meekijken als je green fb hebt?Dat weet ik eigenlijk niet of je op fb kan meekijken als je niet ingelogd bent.
Nou Chan, als je nou een beetje mazzel hebt poept ze hem er vanavond uit en kun je daarna lekker naar bed