StalMelyn schreef:Dat wil ik zien.Staat dat in de dekvoorwaarden, heeft bel die ook gelezen? Die heb ik meerdere keren voor haar neus gewapperd, misschien daarom dat ze haar creatie nog niet durft te showen Ze staat nu buiten te bakken, dus hopelijk ziet ze het licht en komt vanavond de onthulling...Ik denk dat ze eerder gaat voor 2 minuten na 00:00 haha
tinkert_tje schreef:jawel hoor ik vind "un drole de type" toch echt beter bij een hengst passen In dat geval wordt het una drola da typa
_Dominique schreef:Met dit zonnetje erbij moet het wel een gouden palomino baby worden! Ja als het er ooit uit gaat komen
Cynthia82 schreef:Als het morgen geboren wordt, noem het dan Gebbetje. Doe het.Waar kom dat nou weer vandaan?
Cynthia82 schreef:1 april is de dag om gebbetjes te maken toch Hahaha oké die benaming had ik nog niet bedacht
Ze is onrustig en houdt haar staart veel omhoog.. Ik durf niks te hopen met zo’n slap uier nog maar ik houd haar in de gaten
tinkert_tje schreef:Gebbetje whaha nooit van gehoord.Ben benieuwd of ze het echt op 1 april gaat doen Ik ook haha het zou me niks verbazen, fopmerrie dat het is..
Nou ze was een vervroegd 1 april grapje aan het uithalen geloof ik... Ik denk dat het stripje uitgebreid moet worden voor de hoge pH die Bel hier neerlegt Wel iets gevuld maar nog steeds lang niet vol..
Cynthia82 schreef:Ja probeer dat nu maar is rustig met zo’n pestmerrie.. Precies als ik m’n ogen sluit dan komt het hoor