Ik ben benieuwd wat/wanneer ze wat gaat doen. Nu zit ik voor de houtkachel met een schuinoogje naar Suzie maar die houd zich vannacht nog wel rustig denk ik.
Laatst bijgewerkt door tinkert_tje op 25-03-20 22:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik kan er niks aan doen maar ik stel me zo voor dat jochies van een jaar of 9, 10 het zoekwoord 'tieten' in Google gooien en dan alleen maar Bokt topics bij de resultaten zien
Mack voelt dat er iets staat te gebeuren met zijn vriendinnetje. Zou hij zich ook een soort vader van het veulen gaan voelen?
tinkert_tje
Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-20 14:23
Ik kan hem daar niet helemaal in inschatten het kan twee kanten op , maar Ik denk dat hij het wel leuk vind. maar suzie wordt denk ik de beschermende bitch from hell
Dat gebeurd nog niet maar hij blijft wel mooi vol. Ze heeft nu wat zucht voor haar uier. het is een maiden dus kan zomaar gek gaan. Die uitstaande tepels is zeker niet bij iedere merrie zo.
Uier nu net bij het binnenzetten.
tinkert_tje
Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-20 21:04
Ik pis in mijn broek
Na maanden terug om een bewijsfoto van suzie haar zogenaamde veulen te hebben gevraagd kreeg ik net een foto van de oude eigenaar van Suzie. Hij was door de war “joh je meent het” Suzie krijgt dus 100% haar eerste veulen. Wist ik al omdat het verhaal vanaf het begin erg vaag was hij zei “ja hoor ze had een bont veulen” dat leek me nog vager hihi De paardenarts die Suzie drachtig heeft gescant vond het zeeerrr onwaarschijnlijk dat ze al eens een veulen heeft gehad.
Check dit leuke paardje met prachtig veulentje ze lijkt geeneens op Suzie Ja oke het is een shet haha
Laatst bijgewerkt door tinkert_tje op 26-03-20 21:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Djoena
Geplaatst: 26-03-20 21:33
Neeeee Wat slecht! Ze lijken wel op elkaar ja.... 4 benen, een hoofd en ook een staart
tinkert_tje
Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-20 21:45
Dit kan toch gewoon niet whaha Hij moest er nu ook wel om lachen. Hij zei ik dacht echt dat het Suzie was. Hij had in 2016 nog een veulen gefokt maar dat was ook een compleet andere merrie hilarisch dit haha