Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bokt is top! Ik voel me inmiddels echt verbonden met de meesten van jullie omdat we al weken/maanden met elkaar meeleven
Ik zette m'n auto aan de kant en zag Jula verderop in de wei staan met een hoopje veulen op de grond! De nageboorte hing er nog aan bij Jula, maar eer ik uitgestapt en de hoek om, door de poort gerend was, was die er al helemaal af gekomen.

Echt tenenkrommend om toe te zien hoe zo'n veulentje keer op keer er naast zit, te ver tussen de achterbenen zoekt enz. Duurde echt eindeloos
Ik moest echt zo'n beetje op mijn handen zitten maar ik wilde ook niet meteen ingrijpen want hij leek me fit genoeg en hij bleef fanatiek proberen. Maar rond 9.30u werd ie toch moe en viel letterlijk om van de slaap, en heb ik opnieuw de da gebeld of ze echt zo snel mogelijk wilden komen. Maar 10 minuutjes later was het hem toch zelf gelukt
Dus als je 't mij vraagt mogen de theorieën over volle uiers enzo het raam uit haha.
Het enige wat echt anders is, is dat de spenen wat beter zichtbaar zijn:

We hebben de hele reeks in huis 
Direct na de geboorte stond Jula zelf ook te bibberen, ik denk niet van de kou maar van een soort shock. Op de eerste sta-foto van Binky zie je ook hoe ze er bij stond... Helemaal flabbergasted.
Ik vind vooral de boeken over de City Watch leuk, die over Rincewind de tovenaar iets minder. Maar wij zijn dus fan! Good Omens hebben we ook, vind ik ook een geweldig boek
Als je die kon waarderen dan kun je Discworld gerust eens proberen