Gefeliciteerd! Geweldige naam, en schattig veulen! En ik zit maar naar mama te kijken die ik zo mooi vindt!
Ik kom even meevolgen, ik had nog nooit een grijze fjord gezien maar damn, daar wil ik er wel een stuk of 20 van in mijn achtertuin Maar gefeliciteerd met het eerste veulentje!
xLeoniee schreef:Oooooh zo schattig Ik wacht (on)geduldig op jou haflinger veulentje dat wordt vast ook zooo schattig wordt vast ook een merrietje hihi
Nu is het wachten op de andere dames!Preben doet nog niet zoveel met haar uier. Ze zit nu op 324 dagenHanne zit nu op 322 dagen maar mag ook nog wat strakker komen te staan. PH doet nog niks..
Had dit topic perongeluk ontstipt?? Super dom haha, dacht al wat is het stil hier. Net het eerste bolletje pluis gemist Maar wat een prachtige dame
Eindelijk weer progressie bij de andere dames Preben 329 dagen drachtig Hanne 327 dagen drachtig en haar pH is aan het zakken maar ervaring leert dat ze vaak een week op de 1 na laatste blijft hangen ben benieuwd..
Dat zou leuk zijn Iemand nog suggesties voor een naam met een O? Heb al een heel lijstje maar ideeën zijn welkom Enige wat ik wil is een naam met 1 of 2 lettergrepen niet meer dan dat