Ze groeit ook echt door nu heb ik het idee. Elke keer als ik haar zie kijk ik ervan op hoe dik ze is. Haar verzorgster heeft haar nu voor de winter omgedoopt tot "Ijsbeertje". Ik vind het erg toepasselijk
jolandje
Geplaatst: 03-12-17 21:52
haha, ijsbeertje, ik hoop niet dat ze hetzelfde temperament heeft als een ijsbeer
Hahahaha, nou dat net niet gelukkig! Scheelt dat ze zo klein is, ze kan zo boos kijken als ze wil soms, maar als ik daar klaar mee ben dan pak ik haar hoofd even tussen mijn handen en die dan een kus op dat boos hoofdje. Dan is ze wel beteuterd hoor, boos kijken maakt helaas geen indruk Suusje!
jolandje
Geplaatst: 04-12-17 00:11
haha stiekum tóch een schatje
Muronia
Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-17 12:21
ja hoor, absoluut!
De baby groet jullie trouwens! (even op groot scherm zetten, dan is het duidelijker)
jolandje
Geplaatst: 04-12-17 12:29
ja.... daar zit een kickbokser in haha , goed te zien
haha ja dat is waar, maar dan had Jolanda denk ik wel Kickboks-ster geschreven Ja elselianta, dit was ook de eerste keer dat ik zelf ook echt overtuigd was dat het geen verterings- of ademhalingsproces was wat ik zat te bekijken daar!
Namira542
Geplaatst: 05-12-17 00:06
Ik zat nog zo te denken of er ook een vrouwelijk woord was voor kickboxer maar kon er niet op komen
Zo ziet het er van binnen ongeveer uit bij dit aantal dagen dracht:
En zo aan de buitenkant
Het gekke is dat ik eigenlijk niet goed op de foto kan zetten hoe ze eruit ziet, want ze lijkt op de foto's slanker dan ze is. (Hoe vreemd, ik lijk zelf altijd dikker op een foto dan in het echt )
jolandje
Geplaatst: 10-12-17 11:40
is idd erg lastig om een goede foto te maken, hier lijken de dames ook veel slanker op de foto, die buik krijg ik er niet op
Suus heeft helaas geen papieren. (maar desondanks vind ik haar wel een mooie correcte merrie). Echt balen dat je er niet meer mee terecht kunt bij het NMPRS.