Je woont net wat te ver weg, dus aan die uitdaging ga ik me lekker niet wagen. Ik hou toch niet van chocola. Als het nou een pak worstenbroodjes was geweest had ik het nog kunnen overwegen
.Ik ben ook benieuwd wat voor vragen ze je gaan stellen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik vind chocolade ook niet lekker dus ik vroeg me al af of ik nog een alternatieve prijs moest bedenken. Wil ook wel een pak worstenbroodjes opsturen als je wint hoor
geniaal pakketje wordt dat whaha.
Ja dat moet dan eigenlijk de vervolgstap worden he. Doen we er een schepje bovenop, voorpagina nieuws moet dat worden

. Dus ze loopt een beetje voor schut, gelukkig verharen de benen ook goed dus het trekt wel weer weg
Fflur is best kort nu, na 3 keer scheef eindelijk recht. En ja, die van Kitty, gewoon nog steeds scheef en kort
Ik knip hooguit 1 keer in het jaar de sokken bij dus daar doe ik niet te veel moeite mee. Maar een scheermachine geeft inderdaad een stuk mooier resultaat!
Mijn ruin heeft echt een dunne staart, dat is nog wel simpel. Maar zo'n volle staart als Kirs valt me ook niet altijd mee haha. Mijn stalgenoot kan dat echt goed, haar paard heeft een super dikke staart en die staat er altijd super netjes bij.
.
). Maar heb vanavond nog even een foto gemaakt toen ik kwam voeren, dit is meer hoe het momenteel is:
.
Dat inderdaad, aan de ene kant is het prachtig omdat het veulentje lekker aan het groeien is en happy is (denk ik). Aan de andere kant ook wel een beetje slikken, mooie hoogbenige sportpony is even weg zeg maar haha. Maar dat komt wel weer terug, dus ik geniet nu met volle teugen van mijn bolletje op pootjes
.

zelfs in de breedte vanuit een kuiltje in het zand viel het niet mee. ....
Ja mijn mobiel vond het niet leuk om een foto te moeten maken. Ben er zelf ook niet bepaald handig in heb ik gemerkt
Gaat lachen worden met tietenfoto's als ze aan haar uier begint (maar daar mag ze nog wel een tijd mee wachten).
ik kom net mijn bed uit rollen, je bent er vroeg bij. Ze hebben wel een typefout gemaakt in mijn achternaam zie ik

.