Kirsten x Pjotr: Klein veulen met groot ego op komst in 2017

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 23:56

Ahh wat super leuk zeg!
Je woont net wat te ver weg, dus aan die uitdaging ga ik me lekker niet wagen. Ik hou toch niet van chocola. Als het nou een pak worstenbroodjes was geweest had ik het nog kunnen overwegen :') .

Ik ben ook benieuwd wat voor vragen ze je gaan stellen!

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 00:02

Kan de choco ook worden opgestuurd, hihi O:)
Mocht ik het überhaupt raden _O-

Maar wel heel leuk, Kirs wordt beroemd, straks wordt Nachtmerrie's geboorte ook nog officieel vermeldt :')

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-17 00:05

borstnoot: _O- ik vind chocolade ook niet lekker dus ik vroeg me al af of ik nog een alternatieve prijs moest bedenken. Wil ook wel een pak worstenbroodjes opsturen als je wint hoor :') geniaal pakketje wordt dat whaha.

Ze bellen trouwens de stalbaas omdat die de foto heeft opgestuurd. Ook maar goed, want ik heb maandag een ontzettend drukke en chaotische dag dus dan kan een random belletje er even niet bij. Maar ik krijg er vast een uitgebreid verslag van haha.

@KittyDylan: uiteraard :D Ja dat moet dan eigenlijk de vervolgstap worden he. Doen we er een schepje bovenop, voorpagina nieuws moet dat worden :+

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 19:51

Ik zag dit plaatje, en moest meteen aan Kirs denken :')
Afbeelding

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-17 20:33

:') _O-
Zit een kern van waarheid in haha.

Afbeelding
Madame is weer wat haar lichter.
Ik was de sokken ook zat nu het mooier weer is, dus de schaar erin gezet. Ik werd er toch weer even aan herinnerd dat het goed is dat ik geen kapster ambities heb :') . Dus ze loopt een beetje voor schut, gelukkig verharen de benen ook goed dus het trekt wel weer weg :o

Jupinkle

Re: Kirsten x Pjotr: Klein veulen met groot ego op komst in 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 12:16

Mijn knipacties zijn nog veel erger eigenlijk, haha :P
Mijn oplossing: een klein scheermachientje met een opzetstukje.

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 15:36

Je wilt niet weten hoe die van mij erbij lopen met hun staart :+ Fflur is best kort nu, na 3 keer scheef eindelijk recht. En ja, die van Kitty, gewoon nog steeds scheef en kort _O-

Icecrystal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 12:09

Ik vind het nog wel meevallen hoor Mooney! Zelf zie je dat soort dingen altijd erger :=

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 14:10

Vind het ook best meevallen.
Buikje lijkt ook beetje stil te staan nu of zie ik dit anders op de foto dan in het echt?

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-17 21:42

@Jupinkle: Jij pakt het gelijk goed aan :D Ik knip hooguit 1 keer in het jaar de sokken bij dus daar doe ik niet te veel moeite mee. Maar een scheermachine geeft inderdaad een stuk mooier resultaat!
@KittyDylan: Staarten knippen is ook echt een kunst wat mij betreft :') Mijn ruin heeft echt een dunne staart, dat is nog wel simpel. Maar zo'n volle staart als Kirs valt me ook niet altijd mee haha. Mijn stalgenoot kan dat echt goed, haar paard heeft een super dikke staart en die staat er altijd super netjes bij.
@Icecrystal: Dat is zeker waar haha! Nu had ik de foto ook wel een beetje strategisch genomen O:) .
@Fotsy: Hoe de buik op de foto staat ligt echt ontzettend aan de hoek van de foto. Momenteel heb ik het idee dat het allemaal een beetje naar beneden aan het zakken is in plaats van verder opzij maar dat valt niet zo op bij foto's die gehurkt gemaakt zijn (staand lijkt ze zo klein :') ). Maar heb vanavond nog even een foto gemaakt toen ik kwam voeren, dit is meer hoe het momenteel is:
Afbeelding

Vandaag ook de eerste zak merriebrok gehaald, kunnen we dat rustig gaan introduceren want het begint nu wel op te schieten natuurlijk. Vriendlief helemaal gek gemaakt met flauwe grapjes dat we merriebrok gaan geven zodat Nachtmerrie ook netjes een merrie wordt haha, hij heeft het maar zwaar met me :j .

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 21:50

Oh ja ook duidelijk 'pootjes zijn aan het krimpen' syndroom :+

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-17 21:56

_O- Dat inderdaad, aan de ene kant is het prachtig omdat het veulentje lekker aan het groeien is en happy is (denk ik). Aan de andere kant ook wel een beetje slikken, mooie hoogbenige sportpony is even weg zeg maar haha. Maar dat komt wel weer terug, dus ik geniet nu met volle teugen van mijn bolletje op pootjes :D .

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 00:19

Oh ja wat een verschil als je de eerste foto uit je OP bekijkt :')

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-17 21:28

@laraxXxemma: ja wat een verschil hè!

Wat een weer hè vandaag? Ik was vandaag als enige keer voor het donker op stal, maar wandelen leek me geen strak plan nu. Gelukkig blijft ze wel stevig staan in de storm met de dikke buik als anker :p
Afbeelding

In het dikke buiken topic zag ik overal leuke foto's langskomen van de onderkant van de buiken waarin je goed zag welke vorm te hebben. Dus ik dacht dat ik dat ook wel even zou doen.
Conclusie is volgens mij dat kirsten of te korte benen heeft of een te brede buik heeft ondertussen :') zelfs in de breedte vanuit een kuiltje in het zand viel het niet mee. ....
Afbeelding

Afbeelding

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 22:42

Buikje te groot voor je cameraatje :')

Leuk die foto's

Ze is zo mooi drachtig, echt schattig buikje

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-17 13:58

_O- Ja mijn mobiel vond het niet leuk om een foto te moeten maken. Ben er zelf ook niet bepaald handig in heb ik gemerkt :') Gaat lachen worden met tietenfoto's als ze aan haar uier begint (maar daar mag ze nog wel een tijd mee wachten).

Ik vind het buikje ook lief inderdaad, niet extreem groot maar wel heel duidelijk. Ze begint er zelf wel last van te ondervinden, eerst was het voor mijn idee echt geen energie willen/kunnen besteden aan het werken maar nu merk ik dat de buik ook gewoon in de weg zit voor het bewegen. Gisteren had ze in ieder geval even een slechte dag, ze liep niet zo lekker dus we waren even bang dat er wat aan de hand was. Maar kreeg al bericht vanochtend dat ze weer helemaal zichzelf was en gewoon soepel liep.

Meile

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 09:03

Afbeelding
Gespot!

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 09:12

oliebol te laat :')
Wilde later op de morgen in alle rust gaan zoeken op Internet :+

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-17 09:27

Haha held 8-) ik kom net mijn bed uit rollen, je bent er vroeg bij. Ze hebben wel een typefout gemaakt in mijn achternaam zie ik :=
Nu de hamvraag : heb je voorkeur in een soort chocolade? Y)(^)

KittyDylan ik weet niet of het op Internet terug te vinden is. Dus wellicht scheelt het je onnodig zoeken hihi.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 09:48

Afbeelding

Thats all I can find -O-

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 09:50

Ik woon niet in je omgeving, dus heb sowieso die kranten niet _O-

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-17 10:14

Ah kijk DideH jij bent handig met de juiste zoekmachines. Zo zonder foto's is het inderdaad wel een sneu stukje :') .

KittyDylan: Telegraaf is wel redelijk nationaal toch? Hele grap is dat wij die ook niet hebben, gelukkig andere mensen die ik ken wel haha. Of woon je niet in Nederland?

Ik kreeg deze nog door van mijn stalbaas, staat de tekst iets makkelijker leesbaar op. Even mijn achternaam weggeveegd, de typfout is wel een doorn in mijn oog haha
Afbeelding

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 11:34

Wel echt super leuk dat ze in de krant staat :D

Wij hebben überhaupt helemaal geen krant :') Ik woon wel in Nederland

Meile

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 12:32

Euhm voorkeur voor chocola :P
Doe maar extra puur :D

Oh en voor de mensen die zich afvragen wat ik op zaterdagochtend doe, ik moest werken om zeven uur en om acht uur komen de kranten binnen :Y)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 16:10

Hee je komt ut Tiel, kennissen van mij ook. Het is niet erg groot toch?

Leuk stukje in de krant!

Edit zie via Facebook dat je ook vrienden bent met de dochter van het gezin dat ik ken!