sandorra schreef:Hoi
Is er ook weer een whatsapp groep net als vorig jaar? Zo ja bij wie moet ik mij aanmelden?
Meestal is dr iemand die dat aanmaakt maar dit jaar nog niet.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Whats app alarm groep.....
Beheer
Caren /sandorra
Astrid / Astrid_Brann
Kletsen doen we hier in het topic......de app mag alleen gebruikt worden om te waarschuwen dat een merrie ook daadwerkelijk aan het bevallen is. Niet meteen bij een klein beetje onrustigheid het daarin melden a.u.b. vaak aan het eind van een dracht zijn ze wat onrustiger.
Deelnemers appgroep
sandorra
astrid_brann
Kanji91
roosje01
luna2006
fenja
Citaat:Whats app alarm groep.....
Beheer
Caren /sandorra
Astrid / Astrid_brann
Kletsen doen we hier in het topic...... De app mag alleen gebruikt worden om te waarschuwen dat een merrie ook daadwerkelijk aan het bevallen is. Niet meteen bij een klein beetje onrustigheid het daarin melden a.u.b. vaak aan het eind van een dracht zijn ze wat onrustiger.
Zullen we afspreken dat zodra de waarschuwing in de app geplaatst is we hier in het topic gaan praten en niet in de app groep. Dit omdat er vorig jaar nog lang nagekletst werd in de appgroep. En vooral als het later op de avond geboren wordt sommigen van ons er de volgende dag weer vroeg uit moeten. Bedankt.....
Het geslacht etc hoeft niet in de app groep gemeld te worden puur voor waarschuwing omdat we nu eenmaal niet 24/7 de cams kunnen kijken.
Citaat:Deelnemers appgroep
sandorra
astrid_bran
Kanji91
roosje01
luna2006
fenja
sweetgirl1
paramuse
gerdjehoran
Tigress schreef:Ik zit nog altijd in de groepsapp van vorig jaar
sandorra schreef:Tigress schreef:Ik zit nog altijd in de groepsapp van vorig jaar
Hihi die is nu niet meer van toepassing je mag mij een pb sturen voor de nieuwe
boktnaam-naam -en telefoonnummer heb ik nodig.
Als het goed is heeft iedereen een pb ontvangen die in de app groep zit met regels zodat iedereen het weet....en het niet wegzakt in het topic...... houd je aub aan de regels ander hebben we geen keus je weer te moeten verwijderen.......