Zoals ze nu ligt op die foto is echt zo'n ooh god ik smelt-positie als ze naar hun veulen kijken na de bevalling
Michelle_S
Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-17 09:07
Set_Elkol schreef:
Zoals ze nu ligt op die foto is echt zo'n ooh god ik smelt-positie als ze naar hun veulen kijken na de bevalling
Haha ja precies!! Oh ik ben zo benieuwd! Ik hoop dat ze 't goed doet.. Echt spannend als ik er aan denk. Vandaag ga ik weer ff kijken hoe t met dr uiers is komt nu wel dichtbij nu we die 'magische' 320 dagen grens over zijn haha
Ja groeien goed inderdaad!! Ik hoop dat ze kan wachten tot ik vakantie heb (14 april, 2 weken) haha! we zullen t gaan beleven! Ik houd jullie op de hoogte!
Ik zie vooruitgang bij Jet. Hengstje is meestal wat langer hoor dus misschien wel gelijk met Briesje.
Bij Fabriska gaan nu alle twee de kanten meedoen. Vanmorgen best wel vol ineens. Kijken hoe het er vanavond uit ziet. Van de week de camera in gebruik nemen.
Spannend judith!! Ben ook echt benieuwd naar jullie veulentje!!
Klopt, vaak dragen merries over bij een hengstje we gaan zien wanneer hij zich meld hihi!
Vanmorgen weer ff langs Jet geweest en steeds lijkt de uier iets voller, ook de linker gaat nu mee doen. En vanmorgen kwam er ook zowaar al wat vocht uit wanneer ik haar 'molk'. T is doorzichtig, waterig.
Judith_VB
Geplaatst: 03-04-17 13:26
Deze is van 17 maart
En deze is van vanmorgen
hahaha wat een tietentopic is het aan het worden.
Maar het kan ook zijn dat je vanavond niets meer ziet. Ik zie wel dat haar buik begint te zakken en ze loopt moeilijk. Ze heeft niet de beste voeten (plat en gevoelig) en het gewicht gaat haar nu opspelen maar dat hebben de meeste merries wel aan het eind van de dracht.
Yusraa droeg ook over en dat was een merrietje, haha!
Hoelang had Jet de vorige keer gedragen?
Judith_VB
Geplaatst: 03-04-17 14:08
Bonjoy schreef:
Yusraa droeg ook over en dat was een merrietje, haha!
Hoelang had Jet de vorige keer gedragen?
Fabries draagt 344 dagen, hengst of merrie haha. Heeft ze bij alle drie gedaan. Nou ja, Jantje kwam een paar uur eerder (343 dagen) om de sterfdag van zijn zusje te eren
Nou inderdaad een tietentopic Maar Fabriska heeft ook al mooie tieten hoor! hahaha! Wel handig dat ze altijd rond de zelfde tijd bevalt, super! Bij Jet is dat allemaal zo onzeker, ik dacht dat ze de vorige keer 338 dagen had gedragen, nu ben ik weer gaan na rekenen en nu twijfel ik of dat niet 348 dagen was. pff.. naja ik zie wel wanneer het veulen komt hahaha, ik vind het wel spannender worden.
Hoeveelste veulentje was dat voor Yusra? en hoeveel dagen droeg ze? Leuk om een beetje te vergelijken
Joehoe het aftellen is nu echt écht begonnen!!! Uiertjes beginnen zich al flink te vullen. Hoe zijn haar kling en banden? Begint ze daar al wat in te veranderen?
Nog even en je wordt wakker en kun je net zoals ik hier gewoon zalig voyeuristisch je baby bekijken!
Michelle_S
Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-17 06:37
Ahh ja Yildiz wat een rijkdom! Prachtig!!
Haar banden worden al goed slap, kling onveranderd.. Gisteravond was ze een tijdje wat onrustig, weven in de stal, vaak naar achteren kijken en staart wat afhouden. Ik zag de baby ook goed bewegen vanaf de camera. Hield ongeveer 2 uurtjes aan een daarna ging ze weer staan eten. Zojuist ff gekeken maar ze staat weer rustig te dutten. Buik is wel veel meer gaan hangen ook trouwens!
Vanavond ga ik na mijn werk ff kijken hoe het met haar uiertjes is