Ahhh ik wil hem ! Hier geen veranderingen in het kerstkadootje Ik heb wel uitgerekent dat ik in het ergste geval tot augustus moet wachten. Stel ze is net voor de markt in oktober gedekt dan met 11 maanden erbij is het augustus.
Laatst bijgewerkt door Letsdunit op 05-06-16 21:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Toen ik haar kocht heeft ze echt 3 maanden met een lege blik in haar ogen een beetje gestaan, wou niks, was gewoon zielig. Ze is wel dagelijks in handen maar ze kan helemaal in zichzelf keren, loopt ook gewoon over je heen als ze de kans krijgt en als je haar iets dwingt sluit ze zich helemaal af. Toen ik haar van de winter in het span zette bloeide ze helemaal op, geen idee of ze het eerder gedaan had maar ze vond het prachtig. Liep ook gewoon kleine wedstrijdjes met een 15 jarig meisje. Voor haar is het beter om weer aan het werk te gaan. Het is zo’n eigenheimer, ik overweeg zelfs om haar nu weer een beetje aan het werk te zetten, gewoon rustig wat stapwerk ofzo.
Zou je niet met Lange lijnen stapwerk kunnen doen dan? Dat is niet echt belastend lijkt me.
smileydees
Geplaatst: 06-06-16 12:04
lekker doen, of in ieder geval proberen, wie weet hoe blij ze ervan wordt. Zoniet merk je het toch ook meteen?! triest eigenlijk he, dan zou je echt ook in dr koppie willen kijken....
Uiertje staat vandaag wel erg op spanning en ze drupt witte melk in plaats van die gele plakbende, maarja voor hetzelfde geld houd ze dat ook weer een maandje vol
Prince
Geplaatst: 07-06-16 16:26
Witte lekkende druppels was bij mij al twee keer de voorbode van een veulen die nacht
Shirley
Geplaatst: 07-06-16 16:32
En toch vind ik je bericht niet echt geruststellend, Prince Misschien komt het door die kerstmustjes in je avatar, weet niet