Het veulen spreekt mij - en met mij duidelijk velen - erg aan. Je wilt deze stam graag doorzetten. Waarom is het voor jou eigenlijk geen optie om de hengst goed op te fokken en voor te dragen bij een keuring? Stel dat de hengst wordt goedgekeurd, kun je toch ook een merrie zoeken uit een interessante andere stam en op die manier dit bloed voeren?
Ongeacht of het een fout van de HH is of niet, dit is wel een prachtig veulen geworden. Tis dat ik geen tijd meer heb (nog de ambities om nog een jong paard op te leren) anders had ik het wel geweten
En ja, gezien de kwaliteit van het veulen vind ik bovenstaande opmerking niet eens zo vreemd.
@ Chakkie17: Ik kan niet voor TS spreken maar de hele procedure mbt de hengstenkeuring kost meestal klauwen met geld en áls ie goedgekeurd wordt ben je er ook nog niet als particulier.
het is inderdaad echt een plaatje, geluk bij een ongeluk?
Suzanne F.
Geplaatst: 27-05-16 14:07
Wat een knapperdje zeg! Ik vind het een echte Desperado dus ik gok ook daarop. Wat jammer dat je weer geen merrie hebt. Mag gewoon niet zo zijn lijkt het wel.
Een hengst laten goedkeuren is een duur een onzeker traject, daarbij heb ik thuis geen accommodatie daar voor, daarbij is dat ook helemaal niet waar mijn ambitie ligt.