Kijk ik daar zo overheen dan? Ik zie alleen de normale link staan.
Birdie60
Geplaatst: 07-01-16 22:48
Ik ben overgestapt van haflingers naar een shet en een mini. Mini is 12 maart uitgeteld, dan kan het ook koud zijn. Ik ga er ook mee naar keuringen. Voor als het een merrie wordt heb ik me dekentje al klaar, nu nog voor een hengstje eentje naaien.
Hoe doe jij dat als ze klein zijn en je hebt van dit rotweer? Doe jij ze ook een dekentje op?
muzzy17
Geplaatst: 07-01-16 23:10
zanakuzies schreef:
Wat ik wel mis is de cam voor op je mobiel...
Gebruik gewoon de link in OP. Heb Sony z3 compact. Mijn telefoon gebruikt dan de mediaspeler van telefoon zelf
Ja ik gebruik ook gewoon de gewone link uit de openingspost en die werkt prima!
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-16 23:17
Er is geen verschil meer in de link voor de pc of telefoon
Vrouwke, ik gebruik alleen dekentjes buiten. Ze gaan hier al snel hele dagen de wei op en dan blijven ze ook droog als ze in de regen of sneeuw slapen. Op stal alleen als ze net geboren zijn en het erg koud is. Dan drogen ze wat sneller. Maar dat is bijna nooit nodig.
Al veranderingen bij Snazzy met melk oid? Leuk dit zeg... Ik verwacht ook mijn eerste veulen eind april (middenmaat shet). Vosbonte mamaXvos papa. Zo ga je toch alles anders en vol interesse volgen ineens!
ik moest echt even bij Snazzy kijken hoe ze erbij staat zag er heeel raar uit 3 beentjes 1 was verstopt achter dr buik
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-16 23:44
Nog steeds verandering in de melk. Snazzy heeft een groot deel van de avond liggen pitten. Helemaal plat. Ik kijk er nu al naar uit om daar straks een alarm aan te hangen Maar goed, dat is nog niet nodig.
Vanmorgen duidelijke verandering in de melk bij Snazzy. Met de refractometer van gisterenochtend 7, gisterenavond 8 en nu 11 en de pH is gezakt naar 6.6 De eerste keer dat er echt verandering in zit sinds ik ben begonnen met testen.