Zo, even rustig reageren. Door graafwerkzaamheden in de straat ligt internet er al ff uit hier en ik ben niet zo rap met op mobiel reageren
Bedankt allemaal! Heerlijk, de eerste 3 zonder problemen op de wereld. Nu even rust, want de volgende moet pas in juni.
Ik kwam vanochtend uit bed. Drukke chaotische dag voor de boeg. Even snel uit het raam gekeken. Bon was wat onrustig. Eerst wat draaien en kleine stapjes achter. Even blijven kijken, maar ging weer grazen. Zei het nog wel tegen manlief. Ik een snelle douche genomen en toen kwam manlief al dat ze toch bezig was. Eén pootje iets terug, maar die kon ik makkelijk bijhalen. Arnold was erg verbaasd toen hij geslacht checkte; hadden we niet echt meer verwacht. Iets overdragen en (vooral) de 2 jaar hiervoor ook al een merrie. Ze wil denk ik stammoeder worden hier
Staan nu even op stal naast haar moeder en diens zoon. Candora en Jagger moesten snel op de wei gezet worden om een stal leeg te hebben. Als het weer het toelaat de jongste telgen straks ook naar buiten
Foto's volgen dan uiteraaaard ook. En nu namen bedenken, pffff. Izzytoff?? I kick ass? Haha, die laatste is geweldig, maar zou het nooit durven....
Haha Scooby, als vossenliefhebster moet je idd maar blijven volgen hier. Had persoonlijk nog wat gehoopt op een zwarte bij Candora, maar ach, geen vreemde eend in de bijt dit jaar. Zij wordt dit jaar wel met een zwarte gedekt trouwens, en waarschijnlijk worden onze andere 2 zwarte merries ook gedekt dit jaar, maar dan wel met Chester dus maar zien wat er dan uitrolt volgend jaar 
Ja mooi he Jessica, Lynne er weer bij. Blijft prachtig. Ze zei heel mooi: "Nou heb ik TWEE Jaggers!"
En jaja, ik weet het: Bonneke rules! Hahaha.
BeSen, ook al zat je niet echt in het topic, reacties zijn toch altijd leuk??
Saskia, blijft vertederend he, die eerste zie-mij-eens-staan-oh-nee-toch-niet momenten