Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
spatter schreef:Ik heb het stuk van de trailer een paar keer gelezen maar kan het niet passen in je verhaal.
Paard staat al bij jou thuis, krijgt trailer training ofzo en dan wordt ze vervoerd naar waar?
Nouja, fijn dat dat probleem met de vorige eigenaar goed is opgelost, ik lees weer mee
spatter schreef:Tja, het paard staat bij jou thuis na een wandeling van 6 km.
Dan ga je haar ineens opladen op de trailer naar waar?
Suelza schreef:Set_Elkol schreef:Ik denk dat ze bedoelde dat toen ze de allereerste keer de merrie gingen proberen weg te halen bij de oude eigenaar die er graag bij had willen zijn. En toen ging alles ineens veel sneller dan ze hadden gedacht en toen werd de relatie met de vorige eigenaar dus een beetje wankel omdat die zich gepasseerd voelde.
Juist...
Ayasha schreef:Dus het trailerverhaal is even een "sprong terug" om te verklaren waarom of waar de strubbelingen met de vorige eigenaar ontstaan zijn?
ponyparadijs schreef:Ayasha schreef:Dus het trailerverhaal is even een "sprong terug" om te verklaren waarom of waar de strubbelingen met de vorige eigenaar ontstaan zijn?
De vraag is alleen of het voor ons van belang is om te weten dat er uberhaupt strubbelingen met de vorige eigenaar waren
Dat doet in het geval van het kijken naar een drachtige merrie niet ter zaken denk ik