nee, niet zo gek hoor, denk dat dat heel waar is alleen aambeien zit op de aars, dit zit op haar vulva maar veel zwangere vrouwen hebben daar ook last van voor ze bevallen
Fotsy
Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-15 09:33
Vanmorgen zag het er toch wat beter uit met Flo, haar vulva krijgt terug wat vorm en de borstel heeft gewerkt hoor amai die krijgt het hard te verduren mijn dank pretty
Uiertje was ook nu weer wat groter, gisteren in de spanning niet eens gefotografeerd
Vanavond eens zien of hij nog wat terugloopt en of ik er al iets uit krijg, Maar moeten die speentje ook niet groter worden, ze zijn zo mini
Dat met die speentjes, vraag ik me ook af, van mijn merrie zijn ze ook vrij klein. Maar ik denk ook dat ieder uier anders is, dit ziet er toch wel aardig gevuld uit lijkt mij!
Coloured
Geplaatst: 16-03-15 10:02
Dat zier er gelukkig al weer een stuk beter uit!
pretty
Geplaatst: 16-03-15 10:29
hééé dit ziet er véél beter uit!! Komt helemaal weer goed met Flo!! Ik ben blij dat de borstel gewerkt heeft ,ik vergat wel te zeggen bij koeien zijn dat van die speciale ronde borstels bevestigd op een soort stevig metalen frame zodat hij wel tegen een duwtje kan ,maar zolang de borstel het overleeft bij Flo is het goed toch haha.
Die uier is werkelijk waar aan een serieuze inhaalslag bezig. Zelfs de onderkant lijkt al gevuld. Speentjes kunnen nog 'ploppen' op het allerlaatste en soms doen ze dat gewoon ook niet. Ik verwacht dat de uier wel nog meer zal ontploffen als ik dit zie,maar ze is toch heel goed bezig hoor Als hij niets meer terugloopt 's avonds dan mag je al lichtelijk nerveus beginnen worden.
Fijn dat het er zoveel beter uitziet! En ook haar uier ziet er veelbelovend uit!
Fotsy
Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-15 22:21
super leuk die seker, hij lijkt zo op zijn papa, zo wil ik er ook wel eentje
uiertje loopt toch nog wat terug in vergelijking met de big boobies van deze morgen, dus zal nog even duren
haar kling, pff ziet er al weer normaler uit, ze lijkt op foto wel wat open te staan maar in het echt ziet het er nog beter uit, net wel nog gekoeld banden worden echt slap
en buikje zit veel beweging in, ocharme ze begint er zelfs al van te kreunen
Uier is flink terug gelopen inderdaad, zal nog wel even duren dan denk ik ja.
Roxy kreunt nu heel hard als ze moet plassen.
Roxy heeft ook last van het cookie syndroom, d'r staart ziet er nu echt niet uit. En ze had zo'n mooie volle staart... Ik denk dat het vooral de kling is die jeukt en niet de staart zelf, ik heb geen idee of daar iets aan te doen is.
ik denk sowieso binnen een week, even afwachten hoever het steeds terugloopt ze gaat vast wel melk geven nog of harsen.
Fotsy
Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-15 11:14
Denk ook zo eerder naar einde week en ik vermoed inderdaad ook wel dat ze nog wel zal kegelen, vind de speentjes nog slapjes en er is duidelijk vel te veel dus daar is ook nog plaats om te vullen en dan mag ze gaan
Uiertje ziet er nu zo uit, niet echt veel veranderd dus ben benieuwd voor vanavond
En ze wordt heel familiair met de hengst, nog nooit samen hooi gegeten met ander paard en nu hoogdrachtig gaat madame met een hengst samen uit eten merries grrr