Gem schreef:Je mag hem van mij ook nog wel een veer in zijn derrière steken. Knap gedaan!
Ik neem aan dat dit een betaalservice is van Youtube?
Youtube bied dit in tegenstelling tot andere gratis aan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nicole schreef:Gem schreef:Je mag hem van mij ook nog wel een veer in zijn derrière steken. Knap gedaan!
Ik neem aan dat dit een betaalservice is van Youtube?
Youtube bied dit in tegenstelling tot andere gratis aanEn het werkt ook nog eens het aller beste!
Gem schreef:Nicole schreef:Youtube bied dit in tegenstelling tot andere gratis aanEn het werkt ook nog eens het aller beste!
Gaaf! Dat gaat Marestare klanten kosten, ben ik bang..... alhoewel, daar zit ook nog een Barnalarm op.
Gem schreef:Ja... das ook weer wat om rekening mee te houden.![]()
Het voordeel van Barnalarm is dat ze overzees (dus wanneer wij liggen te ronken in ons mandje) ook meekijken. Heeft / krijgt de merrie nog een birthalarm om?
leschevaux schreef:Wow, die camera's hebben goed beeld!! Dat heeft je vriend top geregeld!
Syrianda schreef:Ik zag laatst iemand die een stalling op haar prive terrein aanbood (stonden hooguit paard paarden) waarbij vermeld stond dat je paard ook een eigen cam heeft zodat je alles kunt zien.
Ik was verbaasd! Maar vond het ook wel grappig.
Gem schreef:Zucht.... zou een cam in de stal boven je ruin ook leuk zijn?![]()
![]()
Kan ik de hele nacht naar mijn paard kijken. Volgens mij is hij doodsaai
![]()
.
Nicole schreef:horsies5 schreef:In Duitsland kan ik niet meekijken op jou cam op youtube.. dat is wel jammer haha
Oh echt? Wat geeft ie aan dat je niet kan kijken? #gaatvriendweeropdrachtgeven
horsies5 schreef:Nicole schreef:
Oh echt? Wat geeft ie aan dat je niet kan kijken? #gaatvriendweeropdrachtgeven
Hij geeft aan: live streaming niet beschikbaar in jou land vanwege problemen met de rechten
Maar ik zag dat hij het via deze link wel deed: https://www.youtube.com/v/iOnyuDDrxJI ik denk dat ik bij deze alleen maar 1 cam kan zien toch?
Alleen deze link dus niethttp://www.youtube.com/v/J1NfjgNuSI8 (dit is degene die jij het laatst in het groot had gezet)