Twee halfzusjes verwachten een kind!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jobamara

Re: Twee halfzusjes verwachten een kind!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 22:04

Heerlijk, Kodi heeft al zo lang op een speelmaatje moeten wachten, och arme!! Hoop datWish straks blij is als Kayden even ravot met Kodi!! Maar wat zijn ze beide prachtig en de moeders mogen er zeker ook zijn!!

Aartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 22:53

Wat een geweldig stel heb jij nu lopen zeg! Heel mooi. Ik ben helemaal verliefd!

sultan15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-15 22:54

Bedankt allemaal voor de lieve complimenten :) *D

LisannePruts, Kodi is een bruine dus hij kan geen koffie vos worden. Hij zal ongeveer dezelfde kleur krijgen als Fairy :)

Geryon, Kayden is inderdaad heel zachtaardig! Net als Troy. Hij is heel liefjes. Naar zijn moeder wel een beetje stoer doen qua steigeren, maar zelfs dat doet hij lief. Kodi is inderdaad fors gebouwd, net als Arezzo. Als hij het dan ook net zo goed gaat doen als Arezzo :P

Plieza de bedoeling was eigenlijk om hengstjes te verkopen. Maar ze zijn zo leuk :D
Voorlopig gaan ze straks lekker de opfok in en zien we wel met 2,5 a 3 jaar wat we met ze gaan doen. Heb je interesse? :P Ze gaan waarschijnlijk allebei wel naar de keuring :)

Jobamara leuk he om te zien! Ze staan sinds vanavond ook met z'n vieren dag en nacht samen. Voor Kayden zijn eerste nachtje buiten. Ze zoeken al steeds wat meer contact en Wish laat het ook steeds beter toe :)

Dankjewel aartje! Zie dat je niet zo ver weg woont, dus je mag altijd eens langskomen :)

Voor degene die het leuk vinden, Kayden heeft sinds kort ook zijn eigen topic :)
[KS-ITP] Het verhaal van Kayden! (Eldorado van de zeshoek x Indoctro)

plieza

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 08:23

Over 3 jaar wel, maar ik ben bang dat ik ze dan niet meer kan betalen haha.

Ben benieuwd hoe ze uit de opfok komen en alvast (beetje voorbarig ok) heel veel succes bij de keuring.

sultan15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-15 22:36

hihi nou wie weet :) Voorlopig gaan ze ook niet weg, maar we kunnen niet in de toekomst kijken natuurlijk ;)
We blijven regelmatig topics over ze maken dus dan kun je ze zien opgroeien. Wij zijn ook heel benieuwd hoe ze er over drie jaar uit zien! :)) En bedankt voor je succes wensen! We laten hier uiteraard weten hoe het is gegaan!

Vandaag had ik samen met Bir een primeur. Niet Kodi, maar Kayden was mans aan het doen en dat levert leuke plaatjes op *-:)

Afbeelding

Afbeelding

Kodi vond dat wel heel interessant en zo gingen ze een tijdje door de wei :)

Afbeelding

Van de week maar eens met een goede camera foto's maken :D
Bir had ook nog een leuk filmpje gemaakt :)
https://www.youtube.com/watch?v=YtQW0Ro5lAI

jobamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 23:34

Kayden is een boefje!!! Kodi moet nog even denken wat hij met die spring in het veld aan moet :D !!

Appelmoose

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 09:25

Die arme Wish; zit met twee donderstenen opgescheept. En Fairy geniet verderop van haar rust.
Maar dat wordt nog wat met Kayden! ;)

sultan15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-15 10:47

Haha ja Fairy vind het allemaal wel best zolang ze maar eten heeft :D

Kodi en Kayden zijn nog een beetje zoeken naar hoe ze nou moeten spelen. Zodra Kodi contact zoekt met Kayden dan krijgt hij een paar achterbenen tegen zich aan :D En als Kayden contact zoekt dan weet Kodi niet zo goed hoe hij moet reageren :+
Ach over een paar weekjes weten ze niet beter en rennen ze vast het hele land door met elkaar :D

Kodi en Kayden zijn allebei aangemeld voor de keuring! Ze zullen 25 juli in middenbeemster meedoen *\o/*
Wij zijn heel benieuwd hoe ze het gaan doen! (ik hoop dat Kodi een beetje uit zij nvacht is tegen die tijd := )

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 13:43

Gossie dat klinkt echt sneu en grappig tegelijk _O-

Ben erg benieuwd! Hoe je ons op de hoogte van de resultaten? :D

sultan15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-15 11:55

Een tijdje niet gereageerd!
Dus hierbij foto's van de afgelopen drie weken :D

Allereerst even een sfeerplaatje. Zo trof ik ons viertal een keer 's ochtends om half 6 aan <3
Afbeelding

Kayden begint steeds stoerder te worden. Hij is ook ontzettend hard gegroeid afgelopen tijd! Bij de geboorte 94 cm, en nu 112 cm! *D

Lieverd is het <3
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kodi groeit ook vrolijk door :Y)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hij is nu zo goed als uit zijn veulenvacht (op de foto's nog niet).

Afbeelding

Afbeelding

En de twee boefjes samen <3
samen spelen gaat steeds beter. Kayden probeert van zich af te schoppen en als het niet lukt rent ie snel naar Wish toe :D

Afbeelding

Afgelopen week hebben we veel geoefend met trailer laden. Kayden loopt gewoon achter wish aan de trailer in! +:)+ Kodi gaat met enige ondersteuning achter zijn billen ook zo de trailer in := Fairy gaat er makkelijk in, maar ook net zo makkelijk weer uit :roll: Na een paar dagen oefenen blijft ze nu ook netjes staan als we de stang dicht doen :)

Van de week hebben we ook bij alle vier de kootholtes uitgeschoren voor de keuring. Wij hadden ons voorbereid op een heftig momentje met Kodi }:) Meneer laat amper zijn been optillen, dus laat staan met een scheerapparaat :P Toen we met het scheerapparaat aankwamen lag meneer heerlijk te slapen in het land (was nogal moe van het trailer oefenen). We maakte nog een geintje dat we hem wel liggend konden scheren. Nouja, zo gezegd zo gedaan. Kodi zijn benen zijn liggend geschoren terwijl meneer rustig doorsliep met zijn hoofd op Kelly haar schoot :Z _O- Gek beest :')

Appelmoose

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 14:01

Ik ben terug van vakantie dus ga vanmiddag even bij de heren kijken. Wat een lekkere donderstenen; ik ben benieuwd wat voor geweldige fratsen die nog meer gaan uithalen. Kodi heeft zijn personeel in ieder geval zeer goed afgericht. ;)

plieza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 20:13

Ze zien er goed uit, ben benieuwd naar de keuringsresultaten. Heel veel succes!

jobamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 02:43

Wat een mooie foto's van twee gave veulens!!! Die Kodi is grappig heerlijk slapen met benen opscheren :D . Wat een verschil die twee!! Pff invlechten gaat nog lastig worden bij Kayden die maantjes zijn nog niet zo lang, alvast veel succes!!!
We willen nu wel iets sneller foto's hoor!!! :o

sultan15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-15 12:24

hihi Bir dat heeft hij zeker :+

Dankjewel Plieza!

Jobamara het invlechten wordt zeker een uitdaging. We moeten om half 9 al van stal vertrekken, dus rond 5 uur op stal ofzo :Z 2 paarden en 2 veulens invlechten. 1 met dunne manen en 1 die nog geen 2 seconde stil kan staan }>
Ik zal van zaterdag zeker een foto plaatsen! Daarna ga ik drie weken op vakantie, dus dan zal Kelly een update moeten geven ;) hihi

jobamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 18:52

Heel veel succes!!! Zowel met vlechten als met de keuring. Vergeet niet te genieten! En alvast een fijne vakantie.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 22:43

Succes! Ben benieuwd!

sultan15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-15 13:25

Super trots op onze mannen!

Kodi heeft gister een 1e premie gehaald en is 2e geworden. De jury vond hem goed ontwikkeld en lang gelijnd :)
Afbeelding
Afbeelding

Kayden heeft gister een 2e premie gehaald! Hij was erg jong t.o.v. de andere veulens dus we zijn super tevreden met de 2e premie! De jury vond hem een zeer aansprekende uitstraling hebben! *D
Afbeelding
Afbeelding

Al met al was het een lange dag! Gelukkig waren we weer op tijd thuis voor de storm!
Kayden en Kodi hebben zich super goed gedragen op het terrein! Ik heb ook een filmpje, die zal ik straks proberen te uploaden :)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 18:43

Super resultaten, had het al op fb gezien, maar jij ook gefeliciteerd sultan! Ben erg benieuwd naar het filmpje :D

Appelmoose

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 18:55

Gefeliciteerd met deze prima resultaten! Jullie zullen vreselijk trots zijn (en terecht :) )

sultan15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-15 21:55

Bedankt! We zijn zeker trots! *D

Dit zijn de filmpjes!
Zoals jullie kunnen zien is Kodi tussendoor nog even onderuit gegaan :(:) hij schrok van de voorbrenger :+ Moest gelijk denken aan wat de boer zei: ''Moet dat veulen van jou een sportpaard worden? Volgens mij gaat hij liggen zodra hij de ring in komt want ik zie hem alleen maar slapen op het land.''
Nouja ik kan hem nu geen ongelijk meer geven :D

https://www.youtube.com/watch?v=SYZ7oR_a9hU

https://www.youtube.com/watch?v=UrwdqvffqDE

Ik ga morgen voor drie weken op vakantie! :wave: Dus er zullen even geen foto's meer komen tenzij Kelly een update geeft :)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 22:10

Wat zag die val er droog uit zeg, ook echt tijdens die hinnik _O- Wat een lekker ding! Ik zie kayden meer als dressuurpaard eruit komen en Kodi als springpaard :P

jobamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 00:36

Heerlijke filmpjes!! Die Kodi toch, was ook glad denk ik zo. Heerlijk relaxt is hij, en Kayden kan echt leuk lopen,
Twee heerlijke veulens waar jullie heel trots op mogen zijn. Fijne vakantie!

Aartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 17:37

Oeeh wat zijn ze toch knap!!! Wil nig stiekem wel een keertje langs komen. Ze zijn echt heeel leuk! Ben vooral verliefd op Kodi..
Gefeliciteerd met de uitslag trouwens!! Super! :D

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 20:59

Knappe kerels hoor en wat leuk dat ze zo met elkaar kunnen spelen nu

Bluebella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 14:33

even een berichtje..kreeg een LET OP melding dat we te weinig posten :(
En nee dit voegt idd niets toe :)