Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ze gaan waarschijnlijk allebei wel naar de keuring 

Voorlopig gaan ze ook niet weg, maar we kunnen niet in de toekomst kijken natuurlijk
En bedankt voor je succes wensen! We laten hier uiteraard weten hoe het is gegaan!

!!
En als Kayden contact zoekt dan weet Kodi niet zo goed hoe hij moet reageren
)

Fairy gaat er makkelijk in, maar ook net zo makkelijk weer uit
Na een paar dagen oefenen blijft ze nu ook netjes staan als we de stang dicht doen 
Meneer laat amper zijn been optillen, dus laat staan met een scheerapparaat
Toen we met het scheerapparaat aankwamen lag meneer heerlijk te slapen in het land (was nogal moe van het trailer oefenen). We maakte nog een geintje dat we hem wel liggend konden scheren. Nouja, zo gezegd zo gedaan. Kodi zijn benen zijn liggend geschoren terwijl meneer rustig doorsliep met zijn hoofd op Kelly haar schoot
Gek beest
. Wat een verschil die twee!! Pff invlechten gaat nog lastig worden bij Kayden die maantjes zijn nog niet zo lang, alvast veel succes!!!
2 paarden en 2 veulens invlechten. 1 met dunne manen en 1 die nog geen 2 seconde stil kan staan
hihi

)
hij schrok van de voorbrenger
Moest gelijk denken aan wat de boer zei: ''Moet dat veulen van jou een sportpaard worden? Volgens mij gaat hij liggen zodra hij de ring in komt want ik zie hem alleen maar slapen op het land.''
Dus er zullen even geen foto's meer komen tenzij Kelly een update geeft
Wat een lekker ding! Ik zie kayden meer als dressuurpaard eruit komen en Kodi als springpaard