We wachten gespannen af!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sammylover schreef:Ik snap dat mijn vraag door alle reacties een beetje op de achtergrond is geraakt, dus ik stel hem nog maar een keer. Kan het ook zijn dat de melktest lager dan 6.0 komt te liggen? Of zakt de pH waarde niet verder dan 6.0?
Udo2001 schreef:Even een stipje, wat van zo'n combi wil ik het eindresultaat wel eens zien... Hoe kom je erop om dit te kruisen? Heb je niet enorm veel risico's op misvormingen? Ben benieuwd...
dancertje schreef:Udo2001 schreef:Even een stipje, wat van zo'n combi wil ik het eindresultaat wel eens zien... Hoe kom je erop om dit te kruisen? Heb je niet enorm veel risico's op misvormingen? Ben benieuwd...
lees deel 1 de openingspost en je vragen worden beantwoord
[KS-MK] Speciale Combinatie Mini x KWPN
Evi84 schreef:Zou zo'n kleintje wel groot genoeg zijn om bij de merrie te drinken?
LaCiega schreef:Evi84 schreef:Zou zo'n kleintje wel groot genoeg zijn om bij de merrie te drinken?
Gezien de buik lijkt me van wel. Is trouwens ook al aangegeven dat het veulen zich aanpast aan baarmoeder. Meestal wordt dit de andere kant op in verband gebracht (kleine merrie --> grote hengst), maar hier gebeurd dat dus ook.
(typen blijft lastig)
Evi84 schreef:LaCiega schreef:
Gezien de buik lijkt me van wel. Is trouwens ook al aangegeven dat het veulen zich aanpast aan baarmoeder. Meestal wordt dit de andere kant op in verband gebracht (kleine merrie --> grote hengst), maar hier gebeurd dat dus ook.
(typen blijft lastig)
Ja, omgekeerd wist ik, maar dat het ook in deze richting ook effectief zo was, wist ik niet. Voor hetzelfde geld kon het ook een klein veulen meer een grote berg vruchtwater zijn he