Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
pien_2010 schreef:AmyBaltus wat ik me al vanaf het begin van het topic afvraag (en ik ga het je nu vragen) is jouw franse pony een Camarque pony? Want als je haar ziet zou dat best wel eens kunnen.
En heb je helemaal geen vermoeden wie de vader is?

XLeandrosX schreef:Als je met vreemde taal Frans bedoelt maak er eens een foto van en plaats het hier. Wellicht kom ik er uit en anders pien_2010 misschien wel....
.
. Zou echt grandioos zijn m.i. Vandaar dat het ook heel leuk zou zijn (ook al weten ze niet welke hengst) als de hengst ook een Camargue pony zou zijn. Heb je er verdorie twee binnenkort
!! Zijn gave paardjes hoor, dus ben benieuwd TS wat de papieren zeggen en scan maar in.
, dus dat maakt het moeilijk om te zeggen en zijn kan natuurlijk ook een halfje zijn. Ben echt benieuwd en dacht, TS zal er zelf wel een keer over beginnen, maar kon het toch niet laten om er naar te vragen. Yezzi schreef:Maak dan ff een foto van de vreemde taal
Bloem doet mij juist denken aan een welsh!

. GevlektBont schreef:Ik citeer van vorige eigenaar die mee leest maar geen account heeft :
Maar ik als oude eigenaar heb nog wel foto van haar papier Amy!
[ Afbeelding ]
Ze is een onbekend ras als ik ooit goed vertaald heb, dus gewoon onbekende rijpony. Fok zelf met selle Française en dat is ze absoluut niet!
Bloem is een kruising pony die gewoon ooit leuk gelukt is.
Klijntje schreef:http://horsedressing.skyrock.mobi/3008175313-Article-26-de-HorseDressing-Abreviation-Lexique.html
Poney d'Origine Non Constatée
jammer...