Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dustinlover schreef:Esther ook ik heb een leven naast bokt en ik hoef niet alleen aahh reacties. Iedereen mag vinden wat hij/zij ervan vind en ik heb heel lang gedacht het voor mezelf te houden, maar er zijn veel mensen die interesse hebben om het te volgen omdat het ook experimenteren is met iets wat je niet allerdaags ziet.
Ik heb de laatste tijd weinig tijd omdat ik druk ben en laat thuis dus uitgebreid reageren is niet altijd makkelijk.
Dustinlover schreef:Thnx mioux, ik probeer alles zo aardig mogelijk te houden. Paar maanden geleden zou ik nog er bovenop geknald zijn maar zat ik niet lekker in me vel. Nu men leven beter op de rit is en fab lekker in pension staat bij een hoop gezellige mensen vind ik het allemaal wel goed en mag ieder het zijne vinden en maak ik me er niet meer druk om
Dustinlover schreef:Esther ook ik heb een leven naast bokt en ik hoef niet alleen aahh reacties. Iedereen mag vinden wat hij/zij ervan vind en ik heb heel lang gedacht het voor mezelf te houden, maar er zijn veel mensen die interesse hebben om het te volgen omdat het ook experimenteren is met iets wat je niet allerdaags ziet.
Ik heb de laatste tijd weinig tijd omdat ik druk ben en laat thuis dus uitgebreid reageren is niet altijd makkelijk.
Zilkesteyn70 schreef:Ik ben benieuwd wat er word geboren.
Persoonlijk zou ik het niet aandurven.
En dan ben ik niet zozeer bang voor dit veulen want ik denk dat dat wel goed gaat, maar wat als daar een kleinere merrie uitkomt en je gaat daar mee verder fokken.
Als daar dan een veulen uit moet wat de maat richting oma heeft kun je erg grote problemen krijgen. denk ik.