Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
Het is toch wat met die modeverschijnselen bij die drachtige merries
, en dan komen de spannende weken
. Het komt nu wel echt heel dichtbij. Ik vind het nog steeds een heel vreemd idee dat er waarschijnlijk over een week of 3 een veulentje bij Elonia staat.
. Het wordt mijn eerste ervaring met verzendsperma uit Duitsland en ik ben erg benieuwd hoe dat gaat bevallen.

, zwaar warmbloed zit geen koudbloed in hihi. Maar ik begrijp wel wat je bedoelt. Ik fok geen oud-type-groningers, de hele zware types, maar meer het sport-type. Veronia is zelf wat licht (logisch met een kwpn moeder) en voor haar heb ik hengsten met massa nodig om wel een Groninger type te fokken. Elonia is aardig wat zwaarder gebouwd dan haar moeder en op haar gebruik ik een iets ander type hengst. Major (waar ze nu drachtig van is) is ook geen loeizware. Lancelo idem, maar beide wel zwaar warmbloeden, dus er staat wel echt een paard voor je neus zeg maar. Ik wil de massa, het karakter maar ook een goed exterieur en beweging erin hebben. Mooie allround inzetbare paarden.
, ik heb alvast zin in het nieuwe seizoen.
, die zijn voor als het achter de rug is en alles is goed. Meestal samen met een borrel. Rare combinatie maar die kunnen we dan wel gebruiken