Bedankt voor jullie reacties. Ik doe als ik bekomen ben het verhaal. Ben nu net thuis en wacht tot mijn zoon van bed komt en dan moet ik het hem vertellen, misschien nog wel het allerzwaarste van de hele nacht
Oh wat vreselijk verdrietig. Ik was ook stil aan meelezen en hoopte met drie nieuwe pagina's op een leuke update. En dan dit :-(. Wat een enorme kl*te wending zeg, dat verwacht je niet met alle goede zorgen en liefde er omheen.
Heel veel sterkte, voor jullie allemaal!
Selima
Geplaatst: 15-05-22 07:23
Ach wat ontzettend verdrietig en afschuwelijk om mee te maken!
Heel veel sterkte, vooral ook voor je zoon!
Corelli
O neeee, wat een vreselijk nieuws. Ik ben er stil van Sterkte, ook met het vertellen aan zoon zo
Ginny135
Heel veel sterkte!
Nimber
Geplaatst: 15-05-22 07:24
Ach wat een onwijs rot einde zeg, wat vreselijk dat je nachtmerrie uitgekomen is. Heel veel sterkte voor jou maar ook voor je zoon. Wat een horror.
Lieve kruimeltje en kleintje :'( Heel veel sterkte voor jullie gewenst.
Muronia
Geplaatst: 15-05-22 07:33
Stille meelezer hier. Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen. Oprecht je grootste nachtmerrie dit. Ik heb een paar jaar geleden ook een mini gehad waarbij het verkeerd lag en waarbij ze hebben moeten zagen. Met heel veel geluk hebben ze mn merrie nog weten te redden. Ik weet nog donders hoeveel verdriet mij die nacht toen heeft gedaan, laat staan wat jij nu hebt meegemaakt en je merrie ook nog kwijt is. Praat er straks wel over met je naasten want dit is echt wel traumatisch. Arme merrie, arm veulentje, arme jullie..