LaDonna, zeker niet. Ik ‘weet’ dat het niet a la minute al komt en die paar dagen kunnen echt geen kwaad. En inmiddels zijn we weer een dagje verder Lyonahorse, wat een lief compliment Fi was rustig vannacht. Uier nu met een beetje meer hars
Ik hoop stiekem dat het een hengstje is zodat je Idris kan houden.. sorry Niet dat ik je een merrie niet gun, maar Idris... dat is net Ti.....
Vannacht verwacht ik nog niets. Ze staat nog steeds met hars (nieuw, want ik heb het er vanmorgen af gehaald). Jullie kunnen helaas niet meekijken, sorry!En I is zeker net Ti Van de week kreeg ik op FB twee herinneringen. Eentje van I vorig jaar een eentje van Ti van 8 jaar geleden en kijk dan
Aww Ti! Zo’n wijze blik vond ik hem hebben altijd, alsof hij veel meer wist dan wij mensen konden begrijpen. En I is de Brad Pitt onder de paarden
naomiiiii schreef:Alleen maar knappe paarden gehad jij Zo mee eens! En wat kijkt Ti toch lief en wijs! Is alles goed met Fiore? Nacht goed doorgekomen?
Ja, echte!De twee dagen hiervoor ook, maar dit worden echte kegeltjes. Dit kan vanavond wel eens melk zijn