Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lotus83 schreef:Stille meelezer*
Ik volg al eventjes mee en ook op de camera en mij valt het ook op dat ze anders is dan voorgaande avonden![]()
Succes Ts
MirandaFuego schreef:Ja ze kijkt echt veel achterom.
Net stond ze wel uitbundig te gapen.
Hilli schreef:Haar buik is in elk geval minder comfortabel dan gisteravond nog deze tijd. Toen was het telkens met een ander been op rust en nu staat ze elke keer te zwaaien met hoofd en hals.
Unseen schreef:Michelle_S schreef:Ja klopt echt spannend nu, veulen ging vanmorgen ook wel weer flink tekeer in die buik![]()
[ [url=m/2YMIIO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voor nu lekker op de weide
Pfff spannend! Iedere ochtend is dit het eerste topic dat ik check om te zien of het veulen er al is![]()
Wie is de middelste Michelle?
Michelle_S schreef:Wat leuk om te horen! De middelste is Azi, ook een Volbloed Arabiertje, in eigendom van Joyce, bonjoy hier op bokt. Zij staat bij ons, heerlijke merrie en werd hier vorig jaar augustus gebracht om beleerd te worden maar is lekker gebleven.
Verder heb ik t veulentje van vorig jaar nog staan, een pension paardje en 2 trainingspaarden. Allen arabieren, 7 stuks
Hilli schreef:En we wachten nog een dagje verder!
Bonjoy schreef:Dankjewel! Onder de hoede van Michelle is het een geweldig rijpaard aan het worden
ellepel schreef:ik zag vanmiddag dat haar of zijn halfbroer ook zwanger lijkt![]()
[ [url=m/Os5B5p.jpg]Afbeelding[/url] ]
haha.![]()
ben heel benieuwd, denk dat gezien de temperatuur misschien dit weekend wel komt?
afwachten!