Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MirandaFuego schreef:Een bijzonder veulentje!![]()
Had ik maar een hele grote boerderij met een geldboomgaard...
Die boerderij zou misschien wel handig zijn.

Toen ik naar stal ging, had ik op de camera gezien dat ze weer heel vervelend aan het doen was, en dat zag ik nog steeds toen ik aan kwam lopen op stal. Dus direct naar haar stal gelopen, met een strenge 'hé, hou eens op!', en toen stond ze stil
Ik hoef haar stal ook niet eens in, want ze weet precies wat de bedoeling is.
Straks maar eens even bespreken dat ik niet van plan ben meer dan 50% van de rekening te betalen. Ik doe nooit moeilijk, hoe hoog de rekeningen ook zijn, maar aangezien dit voorkomen had kunnen worden, vind ik het niet meer als normaal dat zij een deel van de kosten op zich nemen. 

) tot 's avonds 20 uur buiten.
Af en toe krijgt hij het wel voor elkaar om te drinken, maar regelmatig doet ze ook verschrikkelijk lelijk naar hem en durft hij het niet meer te proberen. Ik ga nu steeds 's avonds laat rond 23-24 uur nog heen om zeker te weten dat hij goed gedronken heeft, en dan ergens tussen 4-5 uur ga ik nog een keer, en dan ben ik er om 8.30 uur weer
Best vermoeiend, ik hoop dat het kwartje een keer gaat vallen, hij is inmiddels al een week oud, dus ze zou het inmiddels toch wel moeten weten.
Maar dat was gisteravond begin van de avond ook zo, en later was het weer mis)
En hij heeft een fantastisch leuk karakter, klein boefje

Maar vanochtend liep hij te stuiteren door de stal, dus ik neem aan dat hij wel gedronken heeft tussendoor. Hij lijkt nu ook korter te drinken steeds, dus dat lijkt me een teken dat hij tussendoor meer binnen krijgt.