Eindelijk hooi aan het etenUier word hard en blijft voller worden.Naar mijn idee vullen de spenen ook meer.Als ik uit het werk kom moet ik wel ff de stal schoonmaken
Rustig.Vanacht at ze eindelijk haar hooi en uier was flink voller maar vanmorgen weer leeg.Buik heeft een compleet andere vorm en uier vult alweer.Ze staat nu buiten tot vanmiddag. Het is nog wat koud maar het zonnetje schijnt lekker.
Ja nogal! Nog 8 dagen tot uitgerekende datum.Vorig jaar had ze met 8 dagen te gaan een bomvol uier en hars en toen is ze 6 dagen eerder bevallen.
Dat is ook flink overtijd! Maar denk dat dat wel vaker voorkomt?Grotere paarden zijn denk ik wat minder snel af.Ik ben pas tegen 4 uur weer thuis dus ben benieuwd hoe ze er dan bij staat.Vanavond nog maar ff de stallen mesten,dan komt veulen in een mooi schone stal terecht.
Bwa valt niet echt een pijl op te trekken haha, de ene is 2 weken te vroeg en deze houdt het denk ik op een jaar Vorig jaar was ze gewoon 'normaal' Hier is de eerste wel bevallen de nacht nadat de stallen opnieuw gestrooid waren, vinden ze wel lekker Ben benieuwd!
Pepper in de wei,kan nog geen 100 meter in de buurt komen.Ze rent weg en uier lijkt op deze afstand vol.Ze is erg onrustig in der hoofd
Eilinora schreef:Nee dit ken ik niet van haarStiekem moest ik wel lachen om de filmpjes die je me stuurde