Mijn gokje was 2 maanden geleden ofzo, heel optimistisch
linda2008
Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-18 21:19
Fotsy schreef:
ik heb nog vijf dagen voor diva gokje, kan je haar dat even melden aub
Ik zal het zeker doorgeven maar haar uiertje is nog te triest om op de foto te zetten Ik denk dat ze er een juni-surprise van wil maken ofzo
Jupi vertoont afgelopen 3 dagen wel duidelijk ander gedrag. Onwijs veel schuren (vanavond heeft ze het zelfs gepresteerd om letterlijk een uur non-stop haar kont te schuren ) maar ook veel boos kijken en trappen naar haar buik... Tja... als ze last heeft... weet ze wat haar te doen staat
Dik Ze zit vandaag op dag 335 Dit is een foto van haar uier gister, gewoon echt vol en strak
Wel wat leuke dingetjes Gister is Jupi haar zoon goedgekeurd (2de premie maar toch heel trots). Gister is ook de papa van het aanstaande veulen van Diva goedgekeurd, dus we kunnen papier bij het veulen krijgen. EN gister zat Bucks ook op de veilige 300 dagen
Fijne dag gehad zo! Hoeveelste premie had de aanstaande papa gehaald? En Pico is zo knap,mag je geen fotootje posten van hem op de keuring? Ben zooo benieuwd hoe hij nu als 3-jarige is!
linda2008
Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-18 13:15
Ik zal zeker een foto delen zodra ze online komen Aanstaande papa ook een 2de premie, daar had wel meer ingezeten denk ik! Maar geeft niks, goed is goed
Foto wilde niet scherp stellen zo close up.. maar we hebben duidelijk hars
En na schoonmaken nog normale uierfoto, gewoon BOMvol
oooh ze maakt het nu spannend, het mooie weer zal helpen denk ik, ik vond ice man echt een leuk hengstje en jack zag er ook goed uit, fijn dat ze een goede premie hebben gekregen