die ene is 100 dollar toch? In Nederland is het 97 euro dus dan vind ik 100 dollar prima!Staart manen er trekken wordt denk ik wel lastig met zo'n druk veulen haha!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
die ene is 100 dollar toch? In Nederland is het 97 euro dus dan vind ik 100 dollar prima!
maar uiteindelijk heb ik eerst een mislukte poging gedaan in de houdgreep (ik ben motorisch niet zo handig) om vervolgens tijdens het kriebelen los in de wei gewoon zo een pluk eruit te trekken. Uiteindelijk moeten ze op het formulier met de wortels allemaal dezelfde kant op dus het is handig om ze zo op te bergen (of gelijk op te plakken) dat ze niet gehusseld worden. Ik kon alles weer netjes in de rij gaan leggen nadat ik het in een bakje van stal naar huis had vervoerd
. En even opletten dat je de haarzakjes niet aanraakt, hoe schoner alles is hoe makkelijker het onderzocht kan worden.
MaritB schreef:Oh op het formulier plakken? Ik dacht te lezen in een enveloppe of een zip bag versturen haha.
Pff nog even beter inlezen dus!
Dat klinkt wel slim, haren trekken tijdens het kroelen

maar dat staat er altijd wel duidelijk bij als je het aanvraagt hoor Marit.
djodjodjo schreef:Hoe gaat het inmiddels met je mooie veulentje? Ik ben benieuwd of er al wat uit de kleurtest is gekomen

en zwart is ook mooi trouwens!