Laten we het erop houden dat ik het een heerlijke pony vind om mee te werken, maar dat het niet aan iedereen besteed is. Ze is niet gemeen, maar wel heel gevoelig voor bepaalde energie en wisselwerkingen en ze kan flink schrikken van plotselinge bewegingen of harde stemmen. En dat is vaak wat lastig met jonge kinderen (en sommige volwassenen ook hoor, maar die zijn iets voorzichtiger vaak).
Mijn jongere zusje en broertje konden er prima mee uit de voeten, heb haar ook een keer ingezet voor een lesklantje die bang was door haar eigen koppige Shet. Dus het is niet helemaal een monster

Icecrystal dankje haha. Andersom is het inderdaad een stuk leuker!
loveskiara ik kwam inderdaad ook op Cas uit. Dat is ook wel vervelend dat mensen denken dat het Sandra is. Ik moet mijn naam ook best vaak uitleggen (terwijl die best kort is), er zijn leukere dingen om te doen idd. Ach, die arme moeder van je

Fotsy het is ook moeilijk om een naam te bedenken die niet al ergens vandaan komt (mijn ouders hebben dat wel voor elkaar gekregen bij mijn broertje, maar dat is de uitzondering op de regel). Ik vind het ook zo leuk dat jij disney namen gebruikt voor je paarden, maar wel de minder bekende namen pakt!