Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Arianne schreef:Onze slogan is al gemaakt. Internationaal opgezet met vestigingen in België en Nederland!
![]()
Haha, ja zelfs heel veel fokkers in Nederland denken dat wij alleen vossen hebben. Het is dat we het afgelopen jaar twee zwarte merries verkocht hebben, anders was het nog aardig gelijk. Ook nog twee zwarte twenters lopen, vooral die uit Sjirkje is echt leuk. Zal eens foto's maken.
Slap is mss niet het goede woord, je hebt gelijk. Hij staat iets verkeerd op de voorbenen ( nog iets overkoot) en daardoor beweegt hij bokbenig en knikt hij wat. Maar dat is met een paar dagen weggetrokken. Hij kwam ook erg traag op gang qua staan vannacht.

Wat een plaatje!!

Maar ben benieuwd over een paar weken, want dan konden de rollen weleens omgedraaid zijn.

Zeker met deze tekenen. Daarentegen dus wel hard in de buik en de spenen zaten pas toch echt dichter bij elkaar. De buik lijkt hierboven ook wat asymetrisch, toch? Ik denk zelf dat het nog goed zit, maar als je vent twijfelt, wordt je toch wat in verwarring gebracht.
Ik vind wachten ook niet erg hoor, als ik maar zeker wist dat er een veulen komt
En voor Petra vind ik het inderdaad nog veel vervelender. Wij hebben al veulens in de wei, en voor haar is het de aller- aller- allereerste; kijk je nog zoveel meer naar uit dan wij al doen. Laat die maar eerst komen!!!