Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wauww! 

. De meeste die ze in het echt zien vinden tot nu toe de vos juist mooier
. Ze heeft sowieso hele goede veulens gegeven (4 gehad), er is zelfs een zoon van haar naar Saoedi Arabië verkocht. Afstamming schijnt ook erg goed te zijn van beide hoor ik nu steeds vaker van kenners dus denk dat ik daarmee ook echt geluk heb
.

Spannend!!
Maar ik las dat je de bruine in ging rijden om als rijpaardje te hebben, maar waarom de vos ook niet? Dan heb je er 2

), dat de vos al bejaard is
Mer1980 schreef:Je hebt je fokkerij wel mooi uit kunnen breiden prachtige collectie heb je nu![]()
Maar ik las dat je de bruine in ging rijden om als rijpaardje te hebben, maar waarom de vos ook niet? Dan heb je er 2
, leek me wel leuk hihi, ik weet niet of ik weer zin en tijd heb te gaan rijden dus twee is ook niet nodig, heb ze eigenlijk echt gekocht als fokmerrietjes.
wellicht iets leuks mocht je weer een keertje willen rijden inderdaad. En het wordt inderdaad erg moeilijk kiezen welke blijft, maar Springveer zal wel blijven gok ik zo. 
, ze doet er ook totaal niks aan he.... laat het maar gebeuren... Ik heb Emma er nu bijstaan en Spring heeft zijn eerste klappen al gehad van haar, niet heel hard hoor maar prima voor de brutaliteit van hem