peetjjuh schreef:Leuk! (nieuwe volger)
Doen jullie stro over het zaagsel als de bevalling nadert?
Ja voor de bevalling komt er stro overheen. Tot een paar dagen na de bevalling, dan gaan ze weer op alleen grove houtkrul.
Cayenne schreef:Marije, heb je nog steeds het gevoel dat Snazzy het tot 20 januari gaat volhouden?
En waar hoop je trouwens op qua geslacht en kleur?

Ik verwacht het wel voor de 20e als ik haar zo zie maar bij Snazzy is het moeilijk te voorspellen omdat zij pas in de laatste dag of dagen veranderingen in de melk laat zien. De andere merries doen dat al eerder en gaan de veranderingen heel geleidelijk.
Bij Snazzy hoop ik op een merrieveulen! Echt heel erg
Maar ik zou graag een merrieveulen van haar en Patton aanhouden. Volle broer Wings wordt ook erg gaaf maar als hengst aanhouden heeft voor mij niet zoveel nut omdat ik veel merries uit de lijn van Patton heb. Wings komt dan ook in het voorjaar te koop. Heb hem wel aangehouden om hem zelf op te zien groeien.
Qua kleur maakt het mij echt niets uit. Kan zwart of of bruin met eventueel zilver of bont zijn en dat maakt mij echt niet uit. Mooi effen zwart als opa Tibbs zou ik erg gaaf vinden.
Tessa_93 schreef:Oooh op die manier

Ik dacht dat je enkel pony's aanhield voor de show & fok

En aan een ruin heb je dan denk ik niet zoveel

Slim slim

Ruinen zijn juist heel leuk voor het showen 
En als ze dan een jaartje ervaring op hebben gedaan, zijn ze daarna heel fijn voor kids om ook mee te showen.