Ik vind het ook echt zo'n foto die je normaal bij iemand anders ziet en denkt, aaawhh wat lief! Dan is het zomaar bij jezelf in de stal met je eigen kleine dopje Nog steeds een beetje onwerkelijk dat het zo'n knappe dame is. Ze is ook gek op kriebelen, dan staat ze echt terug te kriebelen -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Zoals het er nu uitziet met de dames kan ik morgen wel naar de hengstenkeuring Of Isabella moet ineens veel veranderen. Ik wil heel graag, want de hengst waar ik dit jaar drie merries mee ga dekken moet voor goedkeuring! Ga er wel vanuit dat hij goedgekeurd word En anders zou het heel jammer zijn, dan moet ik op het laatste moment wat anders gaan zoeken. Maar daar gaan we maar niet van uit, als alles morgen goed gaat zal ik een foto van hem plaatsen!
xbelieveitx
Geplaatst: 01-04-16 15:58
Pandakaas schreef:
Heeft geen woorden nodig denk [ [url=m/j2DYUQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog niet zo veel spannends te melden wat betreft de merries/veulens helaas.
Maar wel voor geplande veulens van volgend jaar, de hengst is namelijk goedgekeurd Waarom ik het zo leuk vind, is heb hem namelijk een jaar geleden als 2jarige verkocht omdat hengsten houden hier met alle merries/veulens niet haalbaar bleek te zijn qua ruimte/apart kunnen zetten. Ik heb hem als veulentje gekocht als mijn droompony en vond het best lastig hem weg te doen, ook wilde ik erg graag van hem een veulen. Gelukkig heb ik een super huisje vlakbij voor hem gevonden met erg goed contact met zijn eigenaresse. Ik heb gevraagd of ze hem misschien naar de keuring wilde doen. Dat vond ze wel leuk en dat hij dan bij mij zou komen dekken, dus zodoende gedaan Leuke is dat de merries totaal anders zijn als die van dit jaar en volgens mij goede combi's met hem zijn! Zou al bijna zeggen dat ik nu al benieuwd ben wat ze er van maken