Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Annemiek73 schreef:@Molenhoek: Ligt dat misschien niet aan dat je ze misschien net iets te lang in de melk hebt gehangen/gelegd of te lang gewacht met aflezen? Ik heb zelf dat soort strips voor mijn aquarium en merk daarbij dat ik daar goed op moet letten, anders krijg ik hele rare waarden.
Viennanova schreef:anneliesdj schreef:Dat ook inderdaad, natuur regelt dat prima en we wonen niet in Alaska. Gewoon een beetje extra voeren indien nodig.
Waar zal ik beginnen? Voedingswaarde van het gras, lengte van het gras als het veulen gaat gras eten, aantal zonuren per dag, droogte van de grond als het veulen buitenloopt en wil gaan liggen......natuur regelt dat inderdaad prima.
Lante schreef:In de natuur zijn winterveulens voedsel.
En de natte grond noemt ze wel degelijk. Beter lezen. Maar het is tegenwoordig niet onoverkomelijk inderdaad, maar ideaal is het ook zeker niet.
Dit is om mijn merrie te volgen, heb je daar geen interesse in wees dan niet zo blind en ga zelf beter lezen en pak het rode kruisje rechts boven in de hoek
je hebt nu wel genoeg gezeverd

Het is ook nog een beetje doorzichtig/gelig om te zien. Als ik zelf een gok mag zeggen dan doet ze het weekend of begin volgende week. Vrijdag wel graag na 2 uur snachts want dan ben ik aan het werk en zaterdags na 6 uur snachts