Hoe gaat het met hen? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hoe gaat het met hen?
Maggy is ondertussen alweer bijna een halfjaar en wat doet ze het goed! Kan mij nogsteeds geen beter/liever/knapper veulen voorstellen

de wat jongere shet is ook echt een brutaaltje, dus hier kan ze zeker mee spelen

Ilona_Ubique schreef:2 uur per dag buiten voor een veulen?
Rosemarin schreef:Maggy is voor de liefhebber te koop, er komt namelijk een nieuw paard maar na lang wikken en wegen vind ik dan dat ik niet voldoende tijd heb. Voor een goed tehuis mag ze weg voor een leuk prijsje

ze is rond de 1,78 lekker groot dus, mijn plan is om intensief wedstrijden met haar te gaan rijden!
maar wat een mooi paard. Geldersen zijn idd wel groot over het algemeen. Ik kom wel een keer langs om te kijken.
nu snap je wel waarom ik verliefd ben geraakt!
Je hebt er niet zelf voor gekozen haar te krijgen en wilt alleen maar het beste voor haar!
ben zelf ook erg enthousiast farahdiba46 schreef:Rosemarin schreef:Maggy is voor de liefhebber te koop, er komt namelijk een nieuw paard maar na lang wikken en wegen vind ik dan dat ik niet voldoende tijd heb. Voor een goed tehuis mag ze weg voor een leuk prijsje
hier heb ik toch wat moeite mee hoor. Als 3 je te druk wordt neem je er gewoon toch geen eentje bij?

Heel veel plezier met haar!