Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
janderegelaa schreef:ponyparadijs schreef:Dat je van het uier af moet blijven omdat je de eerste biest verliest is onzin.
Je hebt het hier over druppel werk je melkt geen liters af hoor.
Dat er 1 op de zoveel de melktest in de maling neemt en buiten de gebruikelijke regels gaat is heel normaal.
Naast de melder en de camera is de melktest net zo betrouwbaar.
Met de melder krijg je ook rustig vals alarm.
Op een camera zie je ook niet alles
De melk test zou wat mij betreft een goede aanvulling zijn op de melder en de camera.
Verder adviseren jullie een meisje van 13 om bij het paard van een ander melk te trekken.
janderegelaa schreef:ponyparadijs schreef:Dat je van het uier af moet blijven omdat je de eerste biest verliest is onzin.
Je hebt het hier over druppel werk je melkt geen liters af hoor.
Dat er 1 op de zoveel de melktest in de maling neemt en buiten de gebruikelijke regels gaat is heel normaal.
Naast de melder en de camera is de melktest net zo betrouwbaar.
Met de melder krijg je ook rustig vals alarm.
Op een camera zie je ook niet alles
De melk test zou wat mij betreft een goede aanvulling zijn op de melder en de camera.
Verder adviseren jullie een meisje van 13 om bij het paard van een ander melk te trekken.
inowa schreef:Jan de regelaar, de naam zegt het al....zie vaker reacties voorbij komen waaruit blijkt dat hij alles het beste weet.
meid, je moet doen wat jou goed lijkt. .
een druppel melk om te testen kan heus geen kwaad, maar als jij het liever niet doet dan is dat helemaal jou keus.
ik heb het bij 1 merrie van mij niet nodig omdat die alles perfect volgens het boekje doet, maar het is wel heel handig voor een indicatie.
Overigens denk ik dat dit nog wel even duurt, uier is niet echt gevuld en kling is normaal.
Al zou ik bij zo'n merrie in de toekomst in de gaten houden met luchtzuigen via de vulva als ze ooit nog gedekt word.