Gelske ik woon nu terwijl mn ouders op vakantie zijn vlakbij Set, paar honderd meter afstand. Tegen de tijd dat ik denk dat ze iets gaat doen ga ik of naast de stal slapen, of paar keer per nacht checken Uier doet inderdaad weinig maar welk elke dag tenminste een klein beetje.
Kleine beetjes helpen, nietwaar? Ben heel benieuwd wat er uit Set rolt. Wat ik nog wilde zeggen, ik volg Set's topic al wat langer en vind het dus erg leuk dat er nu een veulentje uit gefokt wordt
Die kans zit er dik in! Ik denk dat die deze maand nog geboren zal worden, want als ik het zo zie, staat ze nu echt op ploffen haha.
Set_Elkol
Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-14 21:26
deze maand als in, komende 30 dagen? of in juli dat laatste geloof ik niet zo in. Ik hoop zelf over 2 weken ongeveer, iets denken of gokken durf ik niet Ik denk meer dat de uier van de ene op de andere dag veel voller gaat zijn binnenkort. Of hoop ik dat, wederom?
Ja ze is echt snel onder de indruk verwend beest. Ze is wel weer lief en in knuffelmodus, gelukkig had ik een paar extra handen vandaag van Brenda! Want Blue, die wil best ook wel graag een beetje aandacht