Wat erg! Ik had heel erg gehoopt op een gezond veulentje, heel veel sterkte ermee!
pretty
Geplaatst: 01-04-14 07:21
Geen woorden voor..dit is verschrikkelijk meid.. Ik snap dat je boos bent nu. Blijf geloven dat je andere merrietje straks wel een gezond veulen op de wereld zet hoor..verschrikkelijk.. Ergens als ik Pearl zag had ik een klein vermoeden dat ze misschien ook het gen droeg,ze is prachtig mooi,maar ook al zo klein hè..ontzettend ontzettend zonde..
Majabeestje
Geplaatst: 01-04-14 07:33
Oh meid wat vreselijk.. Wat zul je geschrokken zijn en verdrietig en boos.. Niet leuk dit. En die arme Pearl, staat zo lief haar kind te verzorgen..
We gaan hard duimen dat het veulen van de andere merrie gezond is.
jolandje
Geplaatst: 01-04-14 07:38
ooooh wat verschrikkelijk dit was de nachtmerrie waar we zo bang voor waren, ik huil met je mee meis
Las het net op facebook, maar wat is dit verschrikkelijk zeg.. Ik hoopte zo dat je merrie in ieder geval geen dwerggen zou dragen dat dit hoe dan ook een gezond veulentje moest worden.. Vind het echt zo erg voor je
laughterline
Geplaatst: 01-04-14 07:57
Ah nee! Wat erg! sh.t hee Heel veel sterkte! Wat moet dit ook erg zijn voor pearl..
Ach god toch, wat ontzettend triest is dit. Zit hier met tranen in mn ogen. Ik had het je zo gegund, een lief klein veulentje. Arme jij en Pearl. Heel veel sterkte, xxxxxxxxx
Jeetje, wat verschrikkelijk. Het gaat natuurlijk vaker mis met bevallingen, bij elk diersoort. Maar je hoopt er toch iedere keer niet op. Heel veel sterkte voor jou en Pearl. Dat dit net met haar eerste veulentje moet gebeuren.
probabeest
Geplaatst: 01-04-14 08:21
Bah wat naar! heel veel sterkte want zoiets lijkt me verschrikkelijk om mee te maken.
Manda
Geplaatst: 01-04-14 08:23
Ahh nee wat verschrikkelijk.... Heel veel sterkte..
Het betekend nu wel dat jouw merrie ook een dwerggen draagt, is dus direct duidelijk met haar eerste veulen... Wat zal je balen van dit alles, eerst je dekhengst niet kunnen gebruiken en nu je merrie ook al een dwergen... (neem aan dat je haar niet weer laat dekken nu je dit weet?)
Vind het zeer onbeschoft dat iemand jou deze hengst heeft verkocht terwijl bekend was dat hij dwergdrager is. Wat een rotstreek!! Bij je merrietje wist je het niet maar dit had voorkomen kunnen worden als men gewoon eerlijk geweest was! Ik zou razend zijn!
Ach wat onwijs erg zeg Leef je er zo naar uit. Ook erg sneu voor je merrie. Heel veel sterkte!
Yellomofoon
Geplaatst: 01-04-14 08:38
Heel erg veel sterkte met het verlies van dit mooi mannetje. Wat ongelooflijk spijtig dat dit vermeden had kunnen worden als anderen eerlijk waren geweest
Hopelijk heeft Pearl afscheid kunnen nemen en wordt ze snel de oude...
Och jeetje, wat afgrijselijk... Niet meer dan logisch dat je kwaad en verdrietig bent. Je hebt wel direct de juiste keuze gemaakt voor je hengstje.. Neemt niet weg dat dit verschrikkelijk is.. Heel veel sterkte met het verlies..
Misschien kan Pearl een veulentje opvangen als je daar behoefte aan hebt? En Pearl natuurlijk..
pradadaan
Geplaatst: 01-04-14 08:51
Bah wat vreselijk dit!! Ik vind dit echt heel erg voor je. Heel erg veel sterkte!