Dat heb ik ook met mijn verzorgruintjes, schiet ook niet op. Hoewel nog een van die twee zou de wereld weinig goed doen.
Maar wat zijn de kleurkansen, of staat dat in het topic?
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-14 18:55
hihi, ruintjes schiet niet op nee
de kleurkansen staan op pagina 1
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-14 10:50
Joanna vandaag op 315 dagen, dat schiet lekker op, ga zo het camerasysteem weer van zolder halen, word tijd dat ze 's nachts weer in de stal komt zodat ik haar in de gaten kan houden
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-14 13:07
320 dagen vandaag, Joanna groeit goed door , buik begint te zakken , uier groeit mooi door, we gaan de goede kant op
wordt spannend, was topic even kwijt. Mag dit weekend komen met het goeie weer opkomst.
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-14 22:09
haha, van mij mag het weekend ook wel hoor, lekker warm
Bassenqua
Geplaatst: 05-06-14 00:10
Laat dat zusje van Dandy maar komen, ben benieuwd.
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-14 07:38
nou esther, als het een tweede dandy is in vrouwvorm doe ik het ervoor, wat is hij mooi en lief maar een leuk kleurtje óf voor de verandering eens bont, zou ook leuk zijn haha
Bassenqua
Geplaatst: 05-06-14 08:50
Ja een bontje lijkt me een goed plan, hoop ik ook te krijgen volgende maand...ÉN volgend jaar. We zullen het zien, hoop dat jou kleine gauw komt. Werkt camera nou goed ?
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-14 09:00
de camera op zich werkt wel, maar het nieuwe snoer is niet goed , dus daar ga ik zo even mee terug, het oude is net te kort maar met de oude werkt alles wel, dus dit moet snel op te lossen zijn, als alles werkt gaat ze vanaf vannacht onder de camera, ze is eerder bevallen op 327 dagen dus vandaag 321 dagen, gaat hard nu, banden zijn niet heel slap , maar dat had ze nooit, en de uier groeit goed , maar vorig jaar liep hij pas echt vol na de bevalling, dus is moeilijk aan te zien komen wanneer ze gaat
Bassenqua
Geplaatst: 05-06-14 09:32
Kan je haar melk testten ? Dan heb je in ieder geval een extra indicatie waar je rekening mee kan houden.
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-14 10:40
op het moment nog niet, komt gewoon nog niks uit, maar vorige keren lukte dat ook niet, ben bang dat ook dát niet gaat werken, nou ja esther , jij weet nog wel hoe dat met melody ging he? om 9 uur naar mijn werk gaan, helemaal niks bijzonders te zien en om 12 uur loopt melody er al naast , tja das joanna
grr, ik word gek van die snoeren, had ik een nieuwe kabel gekocht, een langere, die deed het niet, vanmorgen mee heen, nieuwe stekkertjes eraan gezet, doet het nóg niet, voor de zekerheid nog een keer de oude kabel eraan gezet, ja deed het prima, dus terug naar de winkel, nu ondertussen drie keer nieuwe stekkertjes gezet en word me gewoon verteld dat ik het hier maar mee moet doen en dat die kabel goed is maaarrrrr, "het werkt niet!! " ik kan er niks meer aandoen zegt ie, ik zeg" krijg ik dan mijn geld terug? neeee, dát gaat niet want het product is goed en voor je op maat gemaakt, daar heb ik niks meer aan
He wat een gedoe met die kabels Jolanda, en fijne service zeg!!!
Ben benieuwd naar het veulen.
Bij ons volgend jaar voor het eerst in 11 jaar geen veulens. Maar wie weet, onze zoektocht naar een palomino wels-a tje is ook leuk natuurlijk.
Bassenqua
Geplaatst: 05-06-14 12:49
En of ik dat nog weet Jolanda, was net klaar met wandelen met de honden in het bos en daarna als een rode flits naar jou toe om te zien of alles ok was, wat gelukkig ook zo was. Jammer dat je geen melk kan testen, ik vind het een fijn systeem wat toch een stukje extra zekerheid geeft.
wat een belabberde service van die winkel jolanda...dat is gewoon niet fijn als nieuw draad niet werkt... maar zou zeggen een weekend baby dan word t lekker warm
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-14 11:15
weekend baby en dan overdag, haha, dan heb ik geen camera meer nodig
net even uierfoto gemaakt, 324 dagen vandaag
pretty
Geplaatst: 06-06-14 11:30
Dat schiet al lekker op!
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-14 11:39
ja dat gaat goed, uier voelt flink hard aan, ze word ook vermoeid, gaat telkens naar binnen, maar ik hou haar goed in de gaten hoor
ik ook suzannio , het is het enige veulen van dit seizoen, dus dan mag het toch wel een mooitje worden he?
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-14 21:48
net nog nieuwe uierfoto gemaakt , is al weer voller dan die van vanmorgen, Joanna staat vanaf nu 's nachts onder de camera, uiteindelijk niet gelukt met het nieuwe snoer, dus de oude maar gebruiken, alleen beetje lastig , hij hangt over de wastafel en het toilet heen, hihi, alleen maar voor de nacht doen dan