ook ik ga weer volgen zo leuk al die kleintjes! Volgens mij heeft PG een fijne knuffelsessie...
_Dracarys
Geplaatst: 10-01-14 00:25
moyra schreef:
Dat gaan we zo vast horen
Of zien !
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-14 00:48
PG lijkt haast te hebben. Uier is een stuk voller dan vanmorgen, duidelijk hars en het is jammer dat PG echt geen melk laat testen. Voor de zekerheid heeft ze een alarm om. En Dana is op zoek naar recepten voor schoenen...
PG zit op 301 dagen dus het kan best nog even duren hoor. Maar ze heeft nu ook veel eerder en meer uier dan vorig jaar dus ik neem geen risico en heb er een alarm aan gedaan. Wie weet doet ze wel net als haar moeder en loopt ze nog even door en wordt het uier nog groter. We gaan het zien
Kan PG niet morgen avond bevallen? ik moet morgen naar school en moet 6 uur al op dus als ze vanacht bevalt kan ik het helaas niet mee maken. En het scheelt dana ook schoenen.
Hoe werkt die alert precies? Krijg je die gwn binnen?
_Dracarys
Geplaatst: 10-01-14 01:23
tessaroos schreef:
Kan PG niet morgen avond bevallen? ik moet morgen naar school en moet 6 uur al op dus als ze vanacht bevalt kan ik het helaas niet mee maken. En het scheelt dana ook schoenen.
Oja ! Maar eeh.. Morgenavond is het ook nog ''voor het weekend'' hoor
tessaroos
Geplaatst: 10-01-14 01:27
Tessa_93 schreef:
tessaroos schreef:
Oja ! Maar eeh.. Morgenavond is het ook nog ''voor het weekend'' hoor
Morgen nacht dan.
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-14 01:31
Het alarm is een klein kastje dat aan het halster vast zit en onder de kaak hangt. Als een merrie plat ligt tijdens een wee, gaat het alarm af via een pieper die ik bij me heb. Helaas gaat het alarm ook af als een merrie lekker languit ligt te slapen maar daar is ook wel weer een slaapstand voor.
Oh en we gaan niet plannen wanneer een merrie gaat bevallen Voordat er een dag is dat iedereen kan, zitten we alweer met de kerst ofzo Met een beetje geluk wordt de bevalling opgenomen en dan zet ik die in het topic voor de mensen die het gemist hebben.